شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری همایش مهر بی منت به مناسبت روز جهانی داوطلب در نصف جهان با مشارکت شهرداری و جمعیت هلال احمر

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ به منظور تجلیل و بزرگداشت روز داوطلب و فرهنگ کار داوطلبانه در جامعه به همت و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با هدف ترویج و توسعه فعالیت‌های داوطلبانه در بین آحاد جامعه برای تحقق اصول والا و اهداف متعالی جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد همزمان با ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب همایشی با عنوان «مهر بی‌منت» در هنرسرای خورشید اصفهان برگزار شد .

سرپرست جمعیت هلال احمراستان در این همایش با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به فرهنگ کار داوطلبانه و مشارکت مردم در امور جامعه تاکید کرد سازمان های مردم نهاد و خیریه ها در تمامی مراحل مدیریت بحران از مرحله پیشگیری تا بازسازی و بازتوانی می توانند به ایفای نقش موثر و مفید بپردازند .

علی محمد هاشمی افزود : در بسیاری از حوادث به ویژه سیل فروردین ماه ما شاهد همکاری خوب سازمان های مردم نهاد با جمعیت هلال احمر در کمک و یاری رسانی به مردم آسیب دیده بودیم که این امر از نقاط مثبت مدیریت بحران در این سانحه ملی به شمار می رود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از عناصر مهم و بنیادین توسعه پایدار جامعه ، مشارکت فعال آحاد جامعه و توانمندی مبتنی بر ظرفیت های مردمی به ویژه سازمان های مردم نهاد می باشد ، اظهار امیدواری کرد بیش از پیش شاهد گسترش و ترویج کار داوطلبانه در جامعه باشیم .

گفتنی است برپایی ایستگاه سلامت و عضوگیری از شرکت کنندگان توسط جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان و نیز رونمایی از مجموعه کتاب‌های نشر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در حوزه مشارکت کودکان و نوجوانان و تجلیل ازدوچرخه سواران داوطلب ما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا