تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

مشارکت افراد خلاق ارزشمندترین نوع مشارکت به شمار می رود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در هفتمین ایده کاپ شهر اصفهان در قالب طرح «اصفهان ۲۰۲۰» با اشاره به اینکه در این ایده کاپ بیش از ۵۰۰ ایده دانش آموزی مورد داوری قرار گرفت، اظهار کرد: هر ایده دارای خلاقیتی برای حرکت به سوی بهتر شدن است و راهکاری برای برون رفت از مشکلات شهر به همراه دارد.
وی ادامه داد: برگزاری این ایده کاپ ها نمونه ای از مشارکت مردم در اداره امور شهر است. در این بین افرادی که صاحب نظر و خلاقیت هستند باید بیش از سایران در این حوزه مشارکت داشته باشند.
شهردار اصفهان افزود: شهر می تواند با ایده های ایده پردازان اداره شود، ارائه ایده در حوزه های مختلف ترافیکی، عمرانی، فرهنگی و …. نشان دهنده اعتقاد برای اجرای آن است. ایده ها می تواند کیفیت زندگی در شهر را افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در اداره شهر منحصر به سرمایه گذاری در حوزه های مادی نمی شود و در همه عرصه های اجتماعی و فرهنگی توسعه یافته است، گفت: مشارکت افراد خلاق ارزشمندترین نوع مشارکت به شمار می رود و ایده های خوب قطعا توسط مدیران در شهر اجرا می شود.
نوروزی افزود: دانش آموزانی که در این ایده کاپ مشارکت کرده اند در آینده هم برای کشور و جهان طرح هایی خواهند داشت و قدم برداشتن در این راه از دانش آموزان، انسان های خلاق و مثمرثمری می سازد.
وی اظهار کرد: امیدواریم، هر ساله شاهد این رویداد مهم باشیم تا خلاقیت‌ها و استعدادها شکوفا شود و بتواند جامعه را از توانمندی نهفته در بین جوانان و نوجوانان شکوفا کند. دانش آموزانی که اکنون وارد این عرصه شده‌اند محکم و استوار بایستند و اگر ایده آنها در داوری برگزیده نشد، مایوس نشوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا