شهر و جامعهعناوین اخبار

روش های سنتی در امر سواد آموزی جوابگو نیست ، استفاده از شیوه های نوین در این امر از سوی مسئولین ضروری است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در چهارمین روز از دی ماه ۱۳۹۸، اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین گرامی داشت سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی که در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره ۳ شهر اصفهان برگزار شد در سخنانی ضمن پاسداشت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیان داشت: کار کردن در حوزه سوادآموزی به واسطه ماهیت این حوزه، بسیار سخت و پر اهمیت بوده و جذب و مهم تر از آن تثبیت حضور سوادآموزان سختی های خاص خود را دارد. وی افزود: از اوایل انقلاب اسلامی تا کنون، شاهد دگرگونی عظیمی در حوزه سوادآموزی بوده ایم و در سایه چهل سال تلاش آموزش یاران نهضت سوادآموزی، آمار باسوادی در استان اصفهان به ۹۷ درصد رسیده که از شاخص کشوری نیز دو درصد بیشتر است.

اعتدادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت قدردانی از تلاشگران عرصه سوادآموزی بیان داشت: هفته گرامیداشت نهضت سوادآموزی فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه به ویژه همکارانمان در نواحی و مناطق استان تجلیل و قدردانی نماییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت استفاده از روش های نوین در فرآیند سوادآموزی اظهار داشت: روش های سنتی در امر سواد آموزی جوابگو نیست ، استفاده از شیوه های نوین در این امر از سوی مسئولین ضروری است.

اعتدادی در ادامه افزود: امیدوارم روزی فرارسد تا بتوانیم در استان اصفهان با وجود مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد از جمله موضوع مهاجرپذیر بودن این استان، درصد با سوادی در جامعه هدف را با تلاش مضاعف به ۱۰۰ درصد رسانده یا به این رقم نزدیک نماییم و به سوی ریشه کنی بیسوادی گام برداریم. وی در پایان اظهار امیدواری کرد روزی فرا برسد که در راستای مهارت آموزی تمامی کلاس ها به مانند مراکز یادگیری محلی فعالیت نمایند.
🆔 @isfedu

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا