شهر و جامعهعناوین اخبار

حضور مدیر و همکاران مخابرات منطقه اصفهان در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضور مردم شهید پرور شهر اصفهان در میدان انقلاب اسلامی این شهر برگزار شد؛حشمت الله قنبری سخنران این مراسم اظهار کرد: نهم دی ماه یکی از نورانی ترین نقطه های حیات انقلاب اسلامی و سرفصل زندگی نوین و شروع دوباره ای برای نهضت اسلامی امام است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: معتقد هستم تا به امروز اهمیت نهم دی آن طوری که شایسته است ادا نشده و زوایای پنهان مانده فراوانی از ۹ دی وجود دارد که اگر روزی آن بخش های پنهان مانده واکاوی شود حقایق تکان دهنده و شگفتی هایی پیش روی جهانیان قرار خواهد گرفت و عظمت کار ملّت ایران برای عالم روشن خواهد شد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: با اشاره به غفلت افراد شاخص و بی بصیرتی برخی خواص گفت: تمام استکبار می خواست عقبه دینی و مکتب اهل بیت(ع) را از زمین بردارد، امّا خدا نخواست، یک مرد الهی و کسی که خدمت و بندگی و رهبری را به دوش کشیدن وظیفه خودش می دانست، نفس علوی و فریاد حیدری خودش را در نماز جمعه بلند کرد و ملّت تکان خورد.

وی همچنین گفت: امروز دشمن فتنه خود را به شکل دیگری پهن کرده و تحلیل های غلط هم به جامعه روانه می کند، امّا باید بداند که این تجمعات در واقع همراهی و هم داستانی و پیروی از ولی امر مسلمین است.

قنبری در پایان خاطر نشان کرد: حرف مردم این است که اگر قرار باشد کربلایی بر پا شود سر عمربن سعدها بر بالای نیزه خواهد بود؛ علّت اطمینان این سخن این است که اعتقاد داریم خونی در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا