اخبار استان هاصنایع و شرکت ها

چهارمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های شستا در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، محسن بیدی مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین در این نشست با تاکید بر نقش موثر رسانه ها در امید آفرینی در جامعه گفت: شرکت های زیر مجموعه شستا با توجه به گستردگی فعالیت ها اقدامات بسیاری را انجام می دهند که نیاز است از طریق تعامل بیشتر با رسانه ها گزارش فعالیت ها را برای تنویر افکار عمومی منتشر کنند.
وی افزود : روابط عمومی ذوب آهن اصفهان توانایی ها و پتانسیل های بسیاری به ویژه در زمینه تعامل با رسانه ها دارد و شرکت های زیر مجموعه شستا می توانند از این قابلیت ها استفاده کنند.
مدیر روابط عمومی هلدینگ صدر تامین تصریح کرد: تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطب در دو حیطه درون سازمانی و برون سازمانی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این زمینه روابط عمومی ها با تبیین اهمیت اطلاع رسانی برای مدیران ارشد سازمان نقش کلیدی دارند.
در ادامه علی راعی مشاور امور مجلس و ارتباطات اجتماعی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت : ارتباط دو سویه روابط عمومی ها با رسانه ها به ویژه در حال حاضر که تنوع ابزارهای اطلاع رسانی را شاهد هستیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی خاطر نشان کرد: مدیران روابط عمومی نقش کلیدی در موفقیت یا عدم موفقیت سازمان دارند لذا نیاز است بیش از پیش به دانش و تخصص روز روابط عمومی مجهز شوند و با تدوین استراتژی های هدفمند آینده ای روشن برای سازمان ترسیم نمایند.
مجید مرادیان معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ضمن اشاره به دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی توسط این شرکت مادر صنعتی گفت: ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی همواره فراتر از تعهدات خویش عمل نموده است.
وی بیان کرد: تعامل با شرکت های زیر مجموعه شستا در حیطه روابط عمومی و ایجاد امکان برای استفاده از قابلیت های روابط عمومی ذوب آهن نیز از مسئولیت های اجتماعی این شرکت است و در این خصوص آماده تعامل و همکاری هستیم.
شایان ذکر است در این نشست مدیران روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه شستا در اصفهان نیز خلاصه ای از گزارش اقدامات انجام گرفته و برنامه های آتی مجموعه خود را ارائه کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا