اخبار استان ها

پرداخت ۷۵۲ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به مددجویان اصفهانی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س)، کمک به ازدواج به نیازمندان را از برنامه های همیشگی این نهاد اعلام کرد و گفت: پرداخت کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان و کمک هزینه ازدواج برای تازه دامادان تحت حمایت این نهاد با همت و همکاری خیران و نیکوکاران به یک سنت پسندیده تبدیل شده است.
زارع ادامه: در سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۲ میلیون تومان به ۱۸۰ نوعروس و تازه داماد تحت حمایت پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: تمرکز اصلی در این برنامه حمایتی بر تهیه جهیزیه نوعروسان قرار دارد به نحوی که از ۱۸۰ خدمت ارائه شده ۱۴۷ مورد مربوط به جهیزیه و ۳۳ مورد نیز مربوط به تازه دامادان خانواده های تحت حمایت است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه گرانی لوازم خانگی کار تهیه جهیزیه برای خانواده های نیازمند را سخت کرده استف گفت: بدون کمک خیران و نیکوکاران نمی توان به سادگی این بار بزرگ را از دوش خانوارهای آبرمند برداشت و از همه همشهریان عزیز دعوت می کنیم که با کمک به این نهاد و سایر فعالان عرصه خیر و احسان، شرایط را برای کمک آبرومندانه به نوعروسان این خانواده ها فراهم کنند.
وی در تشریح روش های موجود برای مشارکت در طرح های خیر و احسان این نهاد به ویژه کمک به جهیزیه و ازدواج مددجویان، از فراهم بودن بسترهای الکترونیکی گوناگون در این زمینه خبر داد و گفت: کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، پایگاه اینترنتی emdad.ir، شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران از آسانترین و سریعترین روش های نیکوکاری در اختیار همشهریان گرانقدر است.
زارع در پایان یادآور شد: گذشته نیز کمیته امداد استان اصفهان بیش از ۱۷ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان در قالب ۳۲۹۹ کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به جامعه تحت حمایت این نهاد پرداخت کرد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا