اخبار استان ها

قارچ یکتای سپاهان فرهنگ ساز خیر و احسان است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در بازدید از شرکت قارچ یکتای سپاهان، با تقدیر از عملکرد تحسین برانگیز آن در زمینه کمک به نیازمندان، گفت: این شرکت فرهنگ ساز خیر و احسان است.

وی با یادآوری اینکه شرکت قارچ یکتای سپاهان در سال جاری تاکنون بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در منطقه جرقویه سفلی کمک کرده است، گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از مددجویان و فرزندان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در این منطقه نیز به همت این شرکت مشغول کار و کسب درآمد هستند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان یادآور شد: دغدغه اصلی این نهاد ایجاد شغل برای افراد تحت حمایت است و کمک فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارهای موفق و کارآفرینان مانند آنچه شرکت یکتای سپاهان انجام داده است، می تواند در تحقق این مهم نقشی اساسی داشته باشد.

زارع توجه به مسئولیت اجتماعی توسط صاحبان کسب و کارهای موفق را بسیار ارزنده و قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: بی شک اثرات خدمت به نیازمندان در رونق کسب و کار آنها مفید خواهد بود.

وی کمیته امداد استان را امین خیران و نیکوکاران معرفی کرد و گفت: ما در این نهاد همواره قدردان خیران هستیم و برای ترویج فرهنگ خیر و احسان تلاش میکنیم.

علیرضا الماسی، مدیرعامل شرکت قارچ یکتای سپاهان نیز در این دیدار هدف اولیه از راه اندازی این شرکت را ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: اشتغال ایجاد شده به لطف خداوند پایدار بوده و در حال حاضر بالغ بر ۴۰۰ نفر در این شرکت مشغول کار هستند.

وی همچنین گفت: هدف ما برداشتن گامی برای این منطقه محروم بوده است و اگر چراغ این شرکت روشن است از دعای خیر نیازمندان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا