اخبار استان ها

دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ دکتر امیر حسین بانکی پور در دیدار با علی محمد هاشمی ضمن ابراز خرسندی از اقبال عمومی به جمعیت هلال احمر عنوان کرد : محور فعالیت های هلال احمر سرمایه اجتماعی است و هلال احر می تواند سرمایه اجتماعی را در جامعه تولید و تقویت کند.

وی تاکید کرد : وجود حضرت آیت الله مهدوی (زید عزه) در کسوت مسئولیت نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان سرمایه ای فقاهتی ، اجتماعی ، علمی ، فرهنگی ، اخلاقی و معنوی برای جمعیت هلال احمر بوده و حضور ایشان را سرمایه ای گرانبها برای این مجموعه عظیم مردمی دانستند .

دکتر بانکی پور در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت : هلال احمر پتانسیل بسیار بالایی در زمینه خدمت رسانی به اقشار محروم دارد و می تواند با ارایه خدمت داوطلبانه مبتنی بر حفظ کرامت انسان ها برای خود آبرو و اعتبار جمع کرده و به حفظ سرمایه های اجتماعی خود کمک کند .

نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان در پایان این دیدار تاکید کرد همه ما در قبال حفظ و افزایش سرمایه های اجتماعی هلال احمر مسئولیم و لازم است برای حفظ جایگاه مردمی و قانونی این نهاد خدمتگزار تلاش کنیم .

در دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان مطرح شد : تاکید بر تصویب قوانین ترویج خدمات داوطلبانه در راستای بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان نیازمند و آسیب دیده

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان بر بهره مندی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و مقررات ترویج خدمات داوطلبانه با هدف گذاری بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان نیازمند و آسیب دیده تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی در دیدار با دکتر امیر حسین بانکی پور ضمن ارایه گزارشی از ماموریت ها و خدمات جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف امداد و نجات ، جوانان ، داوطلبان ، بهداشت ، درمان و توانبخشی و آموزش همگانی گفت : در طول چهار ماه گذشته در ۷۸۵ مورد عملیات امداد و نجات توسط نجاتگران این جمعیت به مردم ارایه خدمت شده است و این در حالی است که میانگین زمان حضور عوامل امدادی هلال احمر در صحنه حادثه ۱۰ دقیقه و ۳۱ ثانیه می باشد .

وی با اشاره به ارزش اقتصادی ده میلیارد تومانی خدمات داوطلبانه هلال احمر استان در سال گذشته اظهار داشت : این امر برای اولین بار در کشور توسط استان اصفهان احصا شده است .

محمد هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان افزود : چنانچه جمعیت هلال احمر از محل اعتبارات استانی یاری شود کیفیت خدمات انجام شده به مردم ارتقا خواهد یافت .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان بر بهره مندی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین و مقررات ترویج خدمات داوطلبانه با هدف گذاری بهبود و ارتقاء خدمت رسانی به هموطنان نیازمند و آسیب دیده تاکید کرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا