اخبار استان هاحوادث پلیس

متهم متواری با ۵۰۰ میلیارد کلاهبرداری دستگیر شد/کشف ۶۸ کیلو تریاک در جنوب اصفهان/برخورد وانت پیکان با مینی بوس

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ، سردار “محمد رضا میرحیدری” اظهار داشت: در پی گزارش اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان مبنی بر اینکه فردی سند زمین با پلاک ثبتی مشخصی را در منطقه شمال اصفهان جعل و به نام خود انتقال داده و با دستور بازپرس دادسرای “لنجان” مبنی بر جلب فرد مذکور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم دارای پرونده های متعدد در زمینه انتقال مال غیر با سند جعلی و کلاهبرداری از طریق فروش آنها در دادسرای لنجان و اصفهان است، افزود: علی رغم اینکه هیچ گونه اطلاعی از محل سکونت متهم وجود نداشت اما سرانجام با اقدامات هوشمندانه و رصد اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه وی در شهرستان آمل شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهم با اخذ نیابت قضائی به شهرستان مزبور رفته و با همکاری ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان در یک عملیات منسجم و ضربتی وی را دستگیر و به شهرستان لنجان منتقل کردند.

سردار میرحیدری، با بیان اینکه برابر تحقیقات به عمل آمده و اعلام کارشناسان مربوطه این شخص دارای ۱۵ فقره کلاهبرداری از طریق فروش مال غیر به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال است، بیان کرد: پس از اعتراف صریح متهم به کلاهبرداری های خود پرونده تکمیل و وی برای رسیدگی به اتهامات خود به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به افراد فرصت طلب و سودجو که با جعل اسناد و فروش مال غیر در بخش املاک و مستغلات اخلال ایجاد می کنند، گفت: پلیس، هرگونه اقدام مجرمانه را رصد کرده و در سریع ترین زمان ممکن اخلالگران نظم و امنیت عمومی را شناسایی و به دست قانون می سپارد.#

کشف ۶۸ کیلو تریاک در جنوب اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدراستان از کشف ۶۸ کیلو تریاک در جنوب استان خبر داد.

 

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مطلع شدند قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله ای مواد را از محورهای جنوبی وارد استان کنند.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از کسب اطلاع از این موضوع بلافاصله وارد عمل شده و طی عملیاتی با همکاری ماموران شهرستان های شهرضا و سمیرم یک دستگاه خودروی وانت را توقیف کردند.

سرهنگ صفری در ادامه از کشف ۶۸کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی مذکور خبر داد و گفت در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که با حکم مقام قضائی روانه زندان شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس با پشتوانه قوه قضائیه تداوم دارد و هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان داده نخواهد شد.

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق در”کاشان

گروه استان ها_اصفهان_سرپرست انتظامی شهرستان کاشان از کشف محموله ای کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد .

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “غلامرضا باهنر” با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جاری مبنی بر سال جهش تولید و طرح مقابله با کالای قاچاق ، طرح مذکور را در سطح یکی از محورهای ورودی شهر کاشان اجرا کردند .

در ادامه تصریح کرد : ماموران در بازرسی از یک وانت و یک پژو پارس ۴۱۰ کیلو گردوی خارجی و ۲۷ رول پشم شیشه قاچاق کشف کردند.

سرهنگ باهنر با بیان اینکه در راستای این طرح ۲ قاچاقچی هم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده، به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطرنشان کرد : ورود و توزیع محصولات قاچاق یک اقدام مجرمانه است که لازمه پیشگیری از آن برخورد قاطع پلیس و عدم همکاری شهروندان در خرید اجناس قاچاق می باشد و بر همین اساس از شهروندان تقاضا می شود هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را با پلیس از طریق شماره ۱۱۰ در میان بگذارند .

برخورد وانت پیکان با مینی بوس

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از جان باختن یک نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت پیکان با یک دستگاه مینی بوس در اتوبان معلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین پورقیصری” با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران پلیس راه “شاهین شهر- کاشان ” از یک مورد تصادف فوتی در اتوبان معلم مطلع و به منظور بررسی حادثه در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی وانت پیکان از عقب به یک دستگاه خودروی سواری مینی بوس برخورد کرده که در اثر این حادثه خودرومینی بوس با یک دستگاه مینی بوس جلویی تصادف و براثر شدت برخورد در دم جان باخته و راننده خودروی وانت پیکان نیز مجروح شده است.

این مقام انتظامی، علت وقوع حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی وانت پیکان عنوان کرد و اظهار داشت: به رانندگان توصیه می کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

دستگیری سارق کیف قاپ در”خمینی شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر”از دستگیری سارق کیف قاپ در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ “جوی آباد” خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت به روش کیف قاپی در منطقه جوی آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه و با هدف کشف این سرقت و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران گشت کلانتری ۱۳ حین گشت زنی موثر وهدفمند خود متوجه سارقی شدندکه در حال سرقت کیف قاپی بایک دستگاه موتور سیکلت بود که با دیدن مأموران اقدام به فرار کرد که در یک عملیات غافلگیرانه ، وی رادستگیرکردند.

این مقام انتظامی افزود:در بازرسی از متهم یک عدد کیف دستی حاوی یک میلیارد ریال چک بانکی به همراه۸ عدد انگشتر نفره و۴۰۰ هزار ریال وجه نقد کشف شد.

سرهنگ براتی در ادامه تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری مالباخته شناسایی با حضو در کلانتری وبا هماهنگی مقام قضائی اموال کشف شده تحویل مالباخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اعتراف سارق به بزه ارتکابی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

۵ مصدوم براثر واژگونی پژو ۴۰۵

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از مصدوم شدن ۵ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور “اردستان” به “نائین” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین پورقیصری” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۵ محور “اردستان” به “نائین” کارشناسان پلیس راه استان اصفهان بلافاصله در محل حادثه حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان افزود: برابر اعلام مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان مصدومان این حادثه که ۵ نفر بودند با ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستانی در شهرستان “نایین” منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان تصادفات پلیس راه استان، علت وقوع حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده اعلام کردند، اظهار داشت: به رانندگان توصیه می کنیم هنگام رانندگی تمام حواس خود را به جلو معطوف کرده و از انجام هرگونه عملی که باعث عدم توجه و تمرکز آنها به رانندگی می شود خودداری کنند.#

بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اصفهان / ۶۰ درصد تماس ها دریافت راهنمایی

گروه استان ها _ اصفهان _ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان، گفت: در ۴ ماهه اول سال جاری بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر با مرکز فوریت های پلیسی تماس حاصل کردند که این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴ درصد رشد داشته است.

سرهنگ ” علی ملکی آهنگران ”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: برابر آمارها و اطلاعات به دست آمده  طی مدت  ۴ماهه اول سال جاری یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۶۶ مورد تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان  برقرار شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۱۴درصد افزایش را نشان می دهد افزود: ۴۰ درصد این تماس ها فوریتی بوده و منجر به حضور ماموران پلیس ۱۱۰ درصحنه شده و ۶۰ درصد دیگر تماس ها اخذ راهنمایی و ارشاد از سوی شهروندان بوده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان  خاطر نشان کرد: در راستای ارتقاء رضایت مندی شهروندان از ارائه خدمات پلیس و برقراری تماس آسان با مرکز فوریت های ۱۱۰،  تامین تجهیزات و بکارگیری نیرو های متخصص و کارآمد به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته است.

سرهنگ آهنگران، افزایش روز افزون تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ را نشانه اعتماد مردم به این سامانه عنوان کرد و اظهار داشت: امروز بحمدالله شماره تلفن ۱۱۰ در بین مردم جایگاه قابل قبولی پیدا کرده و توانسته به مرجعی برای راهنمایی و پاسخگویی شهروندان تبدیل شود که این امر در افزایش رضایتمندی مردم از پلیس نیز مؤثر بوده است.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در “لنجان

گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از دستگیری یک توزیع کننده مواد افیونی و کشف ۲۰ کیلو تریاک در عملیات این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “احمد نیکبخت” با اعلام این خبراظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان با هوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود از توزیع مواد مخدر توسط فردی در یکی از محلات شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم و اخذ دستور از مقام قضائی به محل اعزام و طی یک عملیات ضربتی فرد مذکور را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۰ کیلو تریاک به همراه آلات و ادوات استعمال آن را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: سوداگران مرگ در رصد چشمان تیز بین ماموران پلیس قرار دارند و اجازه عرض اندام به این افراد داده نخوهد شد.

کلاهبرداری از طریق سایت دیوار با پیش فروش بلیط هواپیما به مناسبت عید غدیر

گروه استان ها- اصفهان-فردی که با درج آگهی پیش فروش ویژه بلیط تخفیف دار هواپیما به مناسبت عید غیر در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، توسط کارشناسان پلیس فتا استان، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در سایت دیوار مبلغ ۵ میلیون ریال بابت پیش فروش بلیط هواپیما از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، شاکی در سایت دیوار با آگهی پیش فروش بلیط تخفیف دار هواپیما به مناسبت عید غدیر مواجه شده که جهت خرید با فروشنده تماس و وجه آن را واریز کرده اما  نه تنها بلیط دریافت نکرده است بلکه  فروشنده  از پاسخگویی به تماس وی امتناع کرده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: کارشناسان پس از اظهارات شاکی با بررسی های فنی و تخصصی در فضای مجازی ، متهم را دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

سرهنگ مرتضوی در پایان توصیه کرد: شهروندان برای خرید یا پیش خرید بلیت حتی الامکان به دفاتر هواپیمایی مراجعه کنند و از خرید اینترنتی از سایت های متفرقه و فاقد مجوز یا شبکه های اجتماعی خودداری کنند، همچنین برخی تبلیغات که در فضای مجازی با عناوین بلیط تخفیف دار، لحظه آخری، تورهای گردشگری سریع و و ارزان و… منتشر می‌شود به‌منظور کلاهبرداری بوده و شهروندان باید صرفا از طریق شرکت‌های هواپیمایی و نمایندگان فروش این شرکت‌ها درخواست خدمات نمایند.

وی از شهروندان در خواست کرد در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در‌ میان بگذارند.

کشف ۹۴۰ لیتر موادشوینده تقلبی در اصفهان

گروه استان ها- اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۹۴۰ لیتر مواد شوینده تقلبی طی بازرسی از یک انبار در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمدرضا خدادوست ” در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۲۲ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام شوینده در یک انبار ، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان معاونت غذ و داروی اداره کل بهداشت شهرستان از محل مورد نظر بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۹۴۰ لیتر مواد شوینده تقلبی که به صورت غیر بهداشتی نگداری شده بودند کشف شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این زمینه یک متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان، از شهروندان خواست: هرگونه فعالیت در رابطه با دایر کردن کارگاه های غیر مجاز و تهیه و توزیع کالاهای غیر بهداشتی که با سلامت مردم در ارتباط هستند را طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق دراصفهان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۳۰۰ لیتر سوخت دپو شده قاچاق خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در یک ساختمان نیمه کاره ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۳ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شده و در بازرسی از این محل ، ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را که داخل ۳ بشکه مخصوص نگهداری می شد کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با تأکید بر اینکه قاچاق سوخت و کالا ضربه مهلکی را بر اقتصاد کشور وارد می کند از شهروندان خواست: به منظور برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا