اخبار استان هامخابرات

دو مقوله مهم شرکت مخابرات

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران, مهندس سیدمجید صدری که در جلسه کاری ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات منطقه ایلام حضور یافته بود, اظهار داشت: امر توسعه شبکه و خدمات پس از فروش و مقوله مهم هستند که باید به موازات هم رشد کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه معاونین و مدیران ستادی شرکت در جلسه کاری روز دوشنبه, ۲۰ مرداد که به صورت ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات منطقه ایلام برگزار شد، با اشاره به نیاز روز افزون مشتریان به سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس نیازهای مشتریان باید پس از تامین زیرساخت های مناسب, سرویس مورد نظر طراحی و به آنان ارائه شود.

سیدمجید صدری در ادامه سخنان خود بیان داشت: مقوله ای که همگام با توسعه شبکه مهم است, خدمات پس از فروش است, چرا که, تمام اقدامات باید به رضایتمندی مشتریان ختم شود, از اینرو, خدمات پس از فروش و توسعه شبکه باید به موازات هم رشد کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود به تلاش برای پایداری شبکه پرداخت و تاکید کرد, در شرایط کنونی که برای حفظ سلامت جامعه و مردم, تردد در معابر شهری باید به حداقل برسد, لازم است, ما در شرکت مخابرات ایران برای تامین و پایداری خدمات ارتباطی تلاش بیشتری کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا