اخبار استان هااخبار صنعت، معدن و تجارتشهر و جامعهصنایع و شرکت هاعناوین اخبار

اقدامات ذوب آهن اصفهان در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است

منصور شیشه فروش،در این دیدار نقش ذوب آهن را در تولید و اقتصاد کشور  بسیار موثر دانست و گفت: اعضای ستاد بحران استان و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست وظیفه دارند تا از خانواده ذوب آهن حراست نمایند تا این شرکت وظیفه خود را که همان تولید است را انجام دهد. وی تصریح کرد: آتش نشانان باید افرادی شجاع، ایثارگر، باهوش و انعطاف پذیر باشند تا بتواند در موقعیت های حساس علاوه بر شجاعت تصمیمات حساس بگیرند .
وی به اقدامات ذوب آهن در راستای مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اعزام نیرو، تجهیزات و ماشین آلات و اقلام مورد نیاز حادثه دیدگان در سیل خوزستان و زلزله سر پل ذهاب و همچنین اقدامات موثر و زمانبندی شده این شرکت در مقابله با ویروس کرونا شایسته تقدیر است . شیشه فروش، خاطر نشان ساخت: ذوب آهن اصفهان با سرمایه گذاری در زمینه خرید پساب شهرستان های اطراف و استحصال و بازچرخانی آب توانسته اقدامات موثری در زمینه کاهش مصرف آب داشته باشد.
شیشه فروش گفت: وظیفه این ستاد و مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست ذوب آهن است که بحران ها را قبل از وقوع شناسایی کنند و با برنامه ریزی دقیق از آن جلوگیری نمایند . وی به کاهش ۴۰ درصدی حوادث نسبت به سال قبل در ذوب آهن اشاره کرد و افزود : ایمنی در کار، استفاده از لوازم و تجهیزات ایمنی فردی ، باز آموزی و توانمند سازی افراد از مواردی است که به خوبی در ذوب آهن به آن عمل شده بود .
وی با تمجید از کاهش آلایندگی و کاهش مصارف انرژی در ذوب آهن اصفهان، گفت: استفاده از لوازم حفاظت فردی و ارتقاء ایمنی کارکنان در شرایط سخت کاری ذوب آهن از مواردی است که همیشه به آن توجه شده است .
مجید مکاری مدیر ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت نیز گفت: آتش نشانان ذوب آهن اصفهان آمادگی دارند در عملیات های اطفاء و نجات در سطح استانی و کشور با مدیریت ستاد بحران استان همکاری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا