اخبار استان هاشهر و جامعهعناوین اخبار

مخابرات ایران ، پیشرو در توسعه کسب و کار صنعت ICT کشور است

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،مهندس سلطانی صبح امروز ۹۹/۱۰/۲۷ در جلسه ای که در حاشیه این بازدید با حضور مهندس حیدری زاده مشاور مدیر عامل در امور استان ها، مدیر مخابرات منطقه اصفهان و شورای معاونین این مجموعه در ستاد مخابرات استان برگزار شد؛با اشاره به لزوم وجود فضای رقابت در حوزه های صنعت اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که مجموعه مخابرات با رعایت موازین عدالت و با یاری و همدلی سایر بخش های حوزه ارتباطات کشور باعث توسعه بازار و به تبع آن کسب رضایت مشتریان شود.

وی عدم همخوانی هزینه و درآمد را یکی از مشکلات اصلی مخابرات دانست و افزود : با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته در طول چند هفته اخیر و جلسات متعدد با حوزه های درگیر،به طور جد پیگیر ارائه راهکارهایی برای رفع این مشکل در سطح مخابرات بوده ایم که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد آثار و برکات آن باشیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بر لزوم مدیریت منابع موجود تاکید کرد و گفت: بحمدالله مخابرات علی رغم وجود مشکلات، دارای منابع بسیار خوبی است که با مدیریت می توان آن ها را به منابع مولد در راستای کمک به حل مسائل جاری شرکت تبدیل کرد.

مهندس سلطانی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در چند هفته اخیر عنوان کرد: برگزاری جلسات مستمر با شرکت املاک مخابرات،پیگیری اصلاح تعرفه ها از مبادی مربوطه،تفویض اختیارات به استان ها در چارچوب ضوابط خاص،پیگیری وصول مطالبات و برنامه ریزی جهت اجرای مباحث توسعه ای استان ها از جمله کارهایی است که با تلاش جهادی همکاران ستادی و مناطق در طول ۵ هفته اخیر صورت گرفته و امیدواریم با یاری خدا اثر بخش واقع شود.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مهندس قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی استان و دغدغه ها و مشکلات پیش رو پرداختند.

لازم به ذکر است دیدار با آیت الله مهدوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه موقت اصفهان، دیدار با دکتر رضایی استاندار،بازدید از مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ و شرکت در مراسم عزاداری ایام فاطمیه از دیگر برنامه های مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این سفر یکروزه بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا