اخبار استان هااخبار صنعت، معدن و تجارتاقتصادیشهر و جامعهعناوین اخبار

اعتلای ذوب آهن اصفهان با همدلی تمام تلاشگران شرکت رقم می خورد

وی افزود : به شایستگی تلاشگران ذوب آهن اصفهان ایمان دارم و مطمئن هستم که این بلندهمتان ، توانایی رساندن شرکت به افق های روشن تر را دارند .
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان همچنین درجلسه با حضور جمعی از معاونین و مدیران شرکت با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب ، گفت : محورهای اقتصادی این بیانیه و همچنین خط مشی های اقتصاد مقاومتی را باید در بازنگری اهداف و استراتژی های شرکت مدنظر قرار دهیم و سپس با قدرت و روحیه جهادی ، در جهت اجرای این برنامه ها با تمام وجود تلاش کنیم .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان به لحاظ برخورداری از نیروهای متخصص ، شرایط بسیار خوبی دارد و همه ما موظفیم در حوزه خود ، ضمن شناسایی نیروهای متخصص ، از وجود آنها در جهت اجرای برنامه های شرکت بهره بیشتری ببریم.
رخصتی اظهار داشت : برای توسعه این شرکت ، تلاش های شبانه روزی بسیاری صورت گرفته است و بنابراین همگان وظیفه داریم با احساس مسئولیت در حوزه خود فعالیت کنیم .
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان ، بر لزوم جوان گرایی و بهره گیری ازتوان داخلی تاکید کرد و افزود : باید زمینه ارتقاء نیروهای جوان و متخصص شرکت را فراهم کنیم و از پیشنهادات تحول زا استقبال کنیم تا نگرش جدیدی در شرکت حاکم شود.
وی ، با اشاره به اینکه ۴۰ درصد ظرفیت کارخانه فعال نیست ، افزود : باید با تمام وجود ، برای فعال سازی این ظرفیت خالی تلاش کنیم و این موضوع بر هر برنامه دیگری ارجحیت دارد . ضمن اینکه تا پایان سال با رسیدن به تولید ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن ، رکورد جدید در تولید شرکت ثبت می شود که این امر باید با جدیت دنبال گردد .
رخصتی گفت : با توجه به شرایط سخت اقتصادی ، رسیدگی بیشتر به معیشت و رفاه کارکنان اهمیت ویژه ای دارد که قطعا با افزایش تولید و درآمد شرکت این امر محقق خواهد شد.
آیت ا… رهبر مسئول دفتر هماهنگی تبلیغات اسلامی شرکت نیز گفت : مدیریت جدید ذوب آهن با انجام اقدامات لازم بر مشکلات این شرکت غلبه می کند و به یاری خداوند متعال شاهد بهبود شرایط این کارخانه مهم خواهیم بود .
برگزاری جسله شورای معاونین شرکت
در ادامه ، اولین جلسه شورای معاونین نیز برگزار شد که در این جلسه ، مرتضی یزدخواستی نائب رئیس هیات مدیره شرکت ، از زحمات علی احمدیان رئیس سابق هیات مدیره و منصور یزدی زاده مدیرعامل سابق شرکت به سبب زحمات و فعالیت شان برای ارتقای ذوب آهن قدردانی کرد و افزود : مهندس رخصتی ، از جمله مدیران متخصص و فعال ذوب آهن هستند که تجربه گرانبهای ایشان در این شرکت ، پشتوانه اصلی حل مشکلات کنونی و اجرای برنامه های جدید این مجتمع عظیم صنعتی است .
رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن نیز در این جلسه ، ایجاد اشتغال را یکی از اولویت های اصلی سازمان دانست و گفت : باید منافع سازمان و منطقه را هم راستا قرار دهیم و به گونه ای فعالیت نماییم که توسعه سازمان و منطقه همراه هم محقق شود و منافع هردو تامین گردد .
رخصتی ، توجه به توانایی های داخلی ذوب آهن اصفهان را در همه فعالیت ها یک راهبرد اساسی ذکر نمود و افزود : حل مسائل شرکت از جمله تامین مواد اولیه و افزایش بهره وری با استفاده از توان داخلی امکان پذیر است .
وی افزود: امور شرکت با رویکرد اجرایی و همچنین با پی گیری مداوم و موردی به سرانجام می رسد که درنهایت موجب ارزش آفرینی برای سازمان می گردد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا