اخبار استان هاتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

واگذاری بیش از ۷۰۰ انشعاب رایگان گاز در استان اصفهان اصفهان طی سال گذشته

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سرپرست این شرکت بیان داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی و به منظور کمک به بخش محروم جامعه، در سال گذشته تعداد ۷۷۰ اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران و اماکن واجد شرایط واگذار شده است.
ابوالقاسم عسکری، تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۷ مورد به مددجویان کمیته امداد، ۱۵۹مورد به مددجویان بهزیستی، ۱۰۲ مورد به خانواده معظم شهدا، ۲۳۸ مورد به جانبازان و ۱۲۴ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شده است.
مهندس عسکری، افزود: همچنین در راستای این طرح بخشودگی؛ امکان برخورداری تعداد قابل توجهی مشترک مانند مساجد حسینیه ها و اماکن مذهبی از گازطبیعی در این استان فراهم شده است.
وی افزود: مددجویان نهادهای حمایتی و جانبازان بالای ۲۵ درصد در صورتی که تا کنون از امتیاز اشتراک گاز رایگان بهره مند نشده‌اند می‌توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه به اداره گاز استان برای یک مرتبه کنتور و اشتراک رایگان دریافت نمایند.
سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، در پایان برمصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در تمامی بخش های خانگی، صنعتی و عمومی تاکید کرد و گفت: رعایت الگوی مصرف تاثیر بسزایی بر استمرار ارائه خدمات گازرسانی به بیش از ۵ میلیون جمعیت و صنعت استان و حفظ منابع ملی کشور خواهد داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا