اخبار استان ها

محکومیت حادثه تروریستی شیراز پس از اقامه نماز جمعه

غلامرضا رضایی معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه آغاز می شود و مردم استان با حضور گسترده، جنایت تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی (علیه‌السلام) را محکوم می کنند.

در اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: در ادامه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با طراحی پیچیده اتاق فکر و توطئه سرویس های جاسوسی؛ وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی هدف گرفته شد؛ جنایت هولناکی در حرم مطهر احمد ابن موسی (علیهما السلام) رقم خورد و این حادثه غمبار هویت و چهره‌ی کریه و پلید عاملان و مسببان وقایع اخیر را نمایان ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه از مردم غیور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر کشور، نفرت و انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیست به نمایش بگذارند.

شخصیت ها، گروه ها و تشکل‌های سیاسی استان هم با صدور پیام‌های جداگانه حادثه تروریستی در حرم حضرت احمد به موسی (ع) شیراز را محکوم کردند.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا