اخبار استان ها

گشایش نمایشگاه بین‌المللی “سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته” در اصفهان

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: ۱۵۰ صنعت‌گر در فضای هفت هزار و ۵۰۰ متر فضای سرپوشیده و سه هزار متر فضای باز نمایشگاهی حضور دارند و بازدید کنندگان می توانند با اندازه، کیفیت و زیبائی کوپ‌های سنگ از نزدیک آشنا شوند و عظمت سنگ را قبل از کارهایی که برای زیباسازی روی آن انجام می شود، ببینند.

حمدرضا طحانیان افزود:  نمایشگاه سنگ اصفهان فقط جایگاهی ایده‌آل برای به نمایش گذاشتن صدها نوع سنگ استخراج شده از معادن مختلف نیست، بلکه این نمایشگاه فرصت دیدن انواع سنگ‌های طبیعی و فراوری شده را که تزئین کننده سازه‌های ساختمانی هستند، فراهم می‌کند.

وی  اصفهان  را در فعال ترین استان کشور در حوزه صنعت سنگ کشور دانست و گفت: نمایشگاه صنعت سنگ جایگاه منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن محصولات سنگی تمام شده و نیمه تمام و آخرین طرح ها و فناوری صنعتی را فراهم کرده است.  

طحانیان اضافه کرد: استان اصفهان رتبه نخست تولید و فرآوری سنگ کشور را به خود اختصاص داده و فعالیت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ معدن سنگ و کارخانه فرآوری، این استان را به بزرگترین تولیدکننده سنگ‌های تزئینی کشور تبدیل کرده است.  

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن محصولات، تجهیزات و فناوری‌های جدید و فراهم کردن فرصتی برای تجارت و کمک به توسعه روابط در دنیای صنعت سنگ و تلاش برای ارتقای وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت سنگ در سطح ملی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: این نمایشگاه با توجه به وجود منابع فراوان این صنعت در استان اصفهان و استان های همجوار بعنوان معتبرترین نمایشگاه سنگ ایران مطرح است و برگزاری موفقیت آمیز هرساله نمایشگاه نیز امکان بهره برداری، فراگیری آخرین فناوری های این صنعت را از بازار برای شرکت های محلی فراهم کرده است.

 هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ” سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته }” تا ۲۷ آبان‌ امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان دایر است.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا