اخبار استان ها

فعالیت مجتمع‌های بین‌راهی عامل کاهش سوانح جاده ای

مهران زینلیان افزود: کاهش تصادف به آن لحاظ است که مسافران زمان قابل توجهی را برای استراحت در این مجموعه‌ها اختصاص می‌دهند.

وی اظهار داشت: به این منظور کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مشکلات مجتمع‌های بین‌راهی در استان تشکیل و بسته تشویقی و تنبیهی در نظر گرفته شده است تا تا بستر لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر برای آنها فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: به این منظور تخصیص سوخت، تعیین تعرفه این مجتمع‌ها در حوزه گردشگری و رتبه‌بندی مجموعه‌های بین راهی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم اصفهان، گفت: باتوجه به اقدامات شایسته‌ای که درخصوص ایمنی راه‌های استان انجام شده لازم است از همه تلاشگران این حوزه قدردانی شود.

زینلیان افزود: صبحت‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به مردم اصفهان بسیار انرژی بخش بود و به استناد سخنان ایشان «مردم اصفهان شایسته هستند مسئولان برایشان شبانه روز نشناسند» که درحقیقت باید همه مدیران و مسئولان بر این اصل استوار باشند.
وی تصریح کرد: در زمان حاضر مجتمع‌های بین راهی در استان دایر هستند که خدمات مطلوبی به مسافران ارائه نمی‌دهند که باید اصلاح شوند.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا