اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

رشد ۷۴ درصدی طرح‌های مناسب‌سازی شهر تهران در سال ۱۴۰۱

حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از رشد ۷۴ درصدی پروژه‌های پایلوت مناسب سازی شهر تهران در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با تعیین ردیف بودجه مجزا برای عملیات مناسب سازی مناطق ۲۲ گانه، امکان نظارت دقیق بر کیفیت اجرای طرح‌های مناسب سازی مناطق فراهم می‌شود.

تعریف ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه مطالعاتی عمران شهری در سنندج

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: در حال حاضر بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه مطالعاتی آماده در این شهرداری وجود دارد که در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری چند پروژه آن کلنگ‌زنی و وارد فاز اجرایی خواهد شد.

آتش‌سوزی منزل مسکونی در اردبیل یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

قربان کوجی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل گفت: ساعت ۱۷ دقیقه بامداد امروز طی تماسی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل یک مورد انفجار و آتش‌سوزی منزل مسکونی گزارش شد و نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره شش با توجه به نزدیکی محل در کمتر از یک دقیقه در محل حادثه حضور یافتند.

بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیاردتومانی شهرداری همدان تصویب شد

مجتبی حمزه رستگار، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان گفت: بودجه سال آینده شهرداری همدان با سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

آماده‌سازی بجنورد برای نوروز با کاشت ۵۰۰ هزار گلدان گل

عباسعلی مهماندوست، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بجنورد از آماده سازی شهر برای نوروز با کاشت ۵۰۰ هزار گلدان گل خبر داد.

سنندج مهیای استقبال از گردشگران نوروزی می‌شود

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: سنندج با دارا بودن بافت تاریخی و وجود بناهای قدیمی و جاذبه‌های طبیعی فراوان، یکی از شهرهای هدف گردشگری است که باید زمینه لازم برای استقبال از ورود گردشگران نوروزی به این شهر را فراهم کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا