اخبار استان ها

برای تحقق اهداف دولت مردمی در کنار دولت ایستاده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، پرویز سروری امروز _پنج‌شنبه یازدهم اسفند_ در چهاردهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در جمع نمایندگان این شورا حاضر شد، اظهار کرد: جوان‌گرایی به معنای کارآمدی نظام است و مهرداد بذرپاش از جوانان است و هر مسئولیتی داشته با تحول و اقدامات مؤثر همراه بوده است.

وی افزود: امیدواریم حضور مهرداد بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی که مهم‌ترین وزارتخانه در تحقق شعارهای دولت در بخش مسکن است، مؤثر واقع و فعالیت‌ها و اقدامات اساسی انجام شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مجموعه شوراها می‌توانند بیشترین کمک به دولت در حوزه راه و شهرسازی را داشته باشند و در شهرها زیرساخت‌هایی وجود دارد که می‌تواند مورد استفاده دولت قرار گیرد و به ساخت و سازها سریع انجام شود.

وی اضافه کرد: زلزله‌ای که به‌تازگی در ترکیه و سوریه رخ داد، یک هشدار جدی است، بنابراین باید به احیای بافت فرسوده در شهرها که باعث تولید مسکن می‌شود و در کاهش خطرات زلزله تأثیرگذار است، توجه داشته باشیم.

سروری بابیان اینکه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اهمیت دارد و مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، افزود: بدون کمک بخش خصوصی دولت قادر نیست چهار میلیون مسکن را بسازد.

رئیس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم مشاوری در بخش خصوصی به عنوان نماینده بخش خصوصی در وزارت راه و شهرسازی توسط وزیر به کار گرفته شود که با ظرفیت‌سازی و متصل کردن بخش خصوصی به دولت، جذب سرمایه کند، البته ما با تمام قدرت در کنار وزارت راه و شهرسازی و دولت برای تحقق اهداف دولت مردمی هستیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا