نفت،گازو پتروپالایش

رئیس جمهور با اجرای ماده ۱۰ قانون حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت موافقت کرد

به گزارش سرمایه گستران، جواد اوجی امروز -پنجشنبه یازدهم اسفندماه- در آئین بهره‌برداری رسمی از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی و چند طرح پتروشیمی در حضور رئیس‌جمهور از موافقت ایشان با اجرای ماده ۱۰ برای کارکنان صنعت نفت خبر داد.

وی افزود: کارکنان صنعت نفت از سال ۹۲ این خواسته بحق را داشتند که باید از رئیس‌جمهوری از این بابت تشکر ویژه کنم که دغدغه همکاران ما را پس از ۹ سال برآورده کرد و در شورای حقوق و دستمزد بررسی و برای اجرای ماده برای کارکنان صنعت نفت موافقت شد.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیئت دولت در دور دوم سفرهای استانی، صبح پنجشنبه از فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، وزرای کشور، دفاع، نیرو، نفت، راه و شهرسازی، اقتصاد، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش در این سفر ۲ روزه، آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، طرح آب شیرین کن شماره ۲ بوشهر و طرح‌های نهضت ملی مسکن از جمله برنامه‌های سفر استانی آیت الله رئیسی به استان بوشهر است.

دیدار عمومی رئیس‌جمهور در شهر بوشهر و شهرستان دشتی (شهر خورموج)، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر و شرکت در نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و فرهنگی استان بوشهر و برخی از سرمایه‌گذاران خارجی علاقه‌مند در استان از جمله دیگر برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان بوشهر است.

همچنین رئیس‌جمهور یک نشست فرهنگی اجتماعی تخصصی هم با موثران و فعالان این حوزه دارد.

در دور نخست سفرهای استانی رئیس جمهور به استان بوشهر در شانزدهم مهرماه سال گذشته، بیش از ۶ هزار میلیارد تومان تعهد دولت بود که تاکنون بیش از سه هزار میلیارد تومان تخصیص داده شده و از برنامه جلوتر است.

تا به امروز بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای دور دوم سفر استانی دولت به استان بوشهر تصمیم‌گیری شده و به طور یقین در طول سفر تصمیمات جدیدی گرفته و به این مبلغ اضافه می‌شود.

منبع: ایرنا

منبع خبر :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا