اخبار استان ها

مدیریت شهری به توسعه همه جانبه شهر می‌اندیشد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علی ضیاءالدینی امروز- شنبه، سیزدهم اسفندماه- در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری با بیان اینکه این بازدید با هدف اطلاع از روند پیشرفت پروژه‌ها است، اظهار کرد: فعالیت‌های عمرانی شهرداری اقدامی ماندگار برای توسعه و آبادانی شهر به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه با تمام توان در حال انجام برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های شهرداری در بخش‌های مختلف هستیم، افزود: امیدواریم خدمات ارزنده‌ای به شهروندان زرند ارائه دهیم.

شهردار زرند گفت: سعی می‌کنیم با اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام زمینه تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها فراهم شود.

ضیاءالدینی افزود: فعالیت‌های دیگری در بخش‌های مختلف شهرداری در حال اجرا است که نشان می‌دهد مدیریت شهری به توسعه همه جانبه شهر می‌اندیشد.

وی گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی مشکلات بسیاری پیش روی شهرداری قرار دارد، اما سعی خواهیم کرد مطالبات و نیازهای شهروندان در اسرع وقت به سرانجام برسد و باری از روی دوش شهر و شهروندان برداریم.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارخانه ۱۲۰ تنی آسفالت شهرداری، بهسازی بوستان اندیشه، بهسازی آسفالت بلوارهای پارسیان، تختی و شهید حجازی فر، بهسازی میدان دانشگاه هدیه‌های شهرداری به شهروندان است، امید است با اجرای این طرح‌ها بتوانیم رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

ضیاءالدینی تصریح کرد: با هدف کاهش بار ترافیک شهری، ایجاد زیرساخت‌های زیربنایی و تسهیل و تسریع در دسترسی شهروندان عملیات جدول‌گذاری انتهای بلوار تختی پس از عملیات برش و جمع‌آوری آسفالت، خاکبرداری، تثبیت بستر و نقشه‌برداری به پایان رسید.

وی افزود: مدیریت شهری زرند با هدف ساماندهی معابر سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی مسیر تردد شهروندان اقدام به اجرای جدول انتهای بلوار تختی کرده است.

شهردار زرند گفت: عملیات جدول گذاری بلوار، ام‌سی پاشی و آسفالت آن از ابتدای میدان شهدا تا انتهای بلوار تختی در هفته جاری انجام خواهد شد؛ امید است با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه باشیم.

حاج عباس ایرانمنش؛ رئیس شورای اسلامی شهر زرند با بیان اینکه پیشرفت پروژه‌های عمرانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهردار زرند با تمام توان روند تکمیل پروژه‌ها را پیش ببرد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا