اخبار صنعت، معدن و تجارت

رونمایی بارز از ۳۰ محصول جدید

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی بارز در جشن پایان سال بارز که با حضور مقامات استانی و استاندار کرمان روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه در سالن اجتماعات کارخانه کرمان بارز برگزار شد، از ۳۰ محصول جدید گروه صنعتی بارز که حاصل کار و تلاش کارگران و فعالیت های دانش بنیان این گروه در سال ۱۴۰۱ بود توسط فداکار استاندار کرمان، میرزایی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه رونمایی گردید.

در این مراسم میرزایی، مدیرعامل گروه صنعتی بارز با اشاره به مشکلات و ضرر و زیان بارز در سال ۱۴۰۰ از تلاش کارگران، مهندسان و مدیران برای تحقق شعار سال قدردانی نمود و از رشد تولیدات گروه و سودآوری بارز در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

ایشان با اشاره به رکورد شکنی تولید تایر بارز کردستان زحمات و عرق کارگران انتهای خطوط تولید تایر تا مدیران و مهندسان گروه صنعتی بارز را ستود.

میرزایی رونمایی از ۳۰ تایر جدید تولید داخلی که در این جشن رونمایی شد را یکی از بزرگترین افتخارات صنعت تایر برشمرد و آینده روشنی را برای بارز ترسیم نمود.

مدیرعامل بارز با گلایه مندی از نرخ دستوری از اختلاف قیمت تایر در ایران و کشور های همسایه سخن گفت و این اختلاف قیمت را عامل قاچاق و سود سوداگران در این صنعت دانست.

ایشان ضمن حمایت از حقوق مصرف کننده واقعی از تولید و توزیع بیشتر سایز های پر طرفدار خبر داد.

در این جشن، فداکار، استاندار کرمان از نوآوری های صورت گرفته و تولید این تعداد محصولات جدید ابراز شگفتی نمود و از زحمات مدیران و هیئت مدیره گروه صنعتی بارز تشکر کرده و توسعه اقتصادی و توسعه فنی تایر در کارخانه کرمان را برای عموم مردم ایران امیدآفرین خواند و ابراز امیدواری کرد که با حمایت شستا، طرح های توسعه ای بارز به سرعت یه اجرایی شود

در پایان این جشن استاندار کرمان و مدیرعامل گروه صنعتی بارز در مراسمی نمادین از دو محصول جدید رونمایی نمودند.

منبع خبر خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا