اخبار استان ها

برگزاری جشن ملی نیاز به عزم ملی دارد/ میزبانی نیمه شعبان هر سال بهتر از سال قبل

به گزارش سرمایه گستران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سیدمجتبی سبحانی ثابت با اشاره به نقش مدیریت شهری در برگزاری مراسم نیمه شعبان در قم اظهار داشت: هر ساله یکی دو ماه پیش از ایام نیمه شعبان ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم و کمیته‌های یازده‌گانه این ستاد تشکیل می‌شود.

وی افزود: در شورای اسلامی شهر قم نیز هر سال قبل از ورود به این ایام در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و حمایت لازم از این حرکت را داریم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: بودجه‌ریزی مناسب، رصد دقیق برنامه‌ها، تعریف راهبردها و سیاست‌گذاری برای برپایی هر چه با شکوه‌تر مراسم نیمه شعبان در قم از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر است.

سبحانی‌ثابت اضافه کرد: سیاست‌گذاری‌های خوبی در مجموعه مدیریت شهری قم هر سال برای نیمه شعبان انجام شده و پس از برگزاری مراسم هم جلسات خوبی برای آسیب‌شناسی نوع برگزاری و اقدامات داریم.

وی تاکید کرد: در طول این سال‌ها که در شورای اسلامی شهر قم توفیق خدمت دارم، برگزاری این مراسم را رصد می‌کنم و شاهد هستیم که این مراسم هر سال بهتر، کم عیب‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر اجرایی می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: دوستان ما در شهرداری تلاش می‌کنند هر چه می‌شود خدمات را بهتر ساماندهی کرده و مشارکت مردمی و دیگر کلان‌شهرها را نیز ارتقا دهند.

سبحانی‌ثابت اضافه کرد: در بلوار پیامبر اعظم (ص) برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای ساماندهی موکب‌ها شده است که شهرها و حتی کشورهای مختلف در این موضوع مشارکت داشته و خدمات شهرداری قم به صورت گسترده به این موکب‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از اینکه وارد این ایام شویم، تمام موکب‌ها در معرض آموزش‌های ایمنی و مدیریت پسماند قرار گرفته‌اند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اقدامات شورای اسلامی شهر قم پس از برگزاری مراسم نیمه شعبان، تاکید کرد: تمام نقاط ضعف میزبانی در این ایام جمع‌بندی شده و به صورت یک بسته برای سال آینده آماده می‌شود.

سبحانی‌ثابت گفت: امسال بعضی از شهرهای دیگر به صورت جهادی برای کمک به برگزاری این جشن وارد شدند که ظرفیت خوبی برای قم بود.

وی با اشاره به اینکه اجرای یک مراسم ملی به عزم ملی نیاز دارد، افزود: همواره گفتیم نیمه شعبان یک مراسم ملی است که اتفاق امسال گامی در مسیر تحقق این مطالبه بود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا