اقتصادی

فروش گل و ماهی قرمز بدون پروانه کسب ممنوع

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، عباس کرمی در نشست با جمعی از فعالان بازار گل و گیاه تزئینی در شهرستان لنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم دغدغه‌های اصناف و حل مشکلات آن‌ها مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: همه ساله با نزدیک شدن ایام پایانی سال شاهد رونق گرفتن بازار فروش گل و ماهی قرمز هستیم، اما متأسفانه روزهای منتهی به پایان سال همه دستفروش‌ها و برخی مغازه‌ها شروع به فروش گل و ماهی قرمز می‌کنند که این مسئله گلایه فعالان این حوزه را به همراه داشته است.

وی افزود: برخی شهروندان بدون داشتن آگاهی لازم گل و ماهی شب عید خود را از فروشندگان بدون مجوز خریداری می‌کنند؛ این در حالیست که طی سال‌های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا گل‌فروشان شهرستان لنجان همچون دیگر فعالان بازار متحمل ضررهای بسیاری شدند و چشم امید آنها به بازار شب عید است.

رییس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان ماهی قرمز سفره عید نوروز را از مراکز عرضه مجاز تهیه و از خرید ماهی از دست‌فروشان خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تقاضای خرید گل و ماهی قرمز، طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی با هدف جلوگیری از تداخل صنفی و گران‌فروشی آغاز شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه فعالان بازار گل و گیاه تزئینی در شهرستان لنجان واحدهای صنفی بدون پروانه کسب مرتبط که اقدام به فروش گل و ماهی قرمز می‌کنند باید نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند در غیر این صورت جریمه خواهند شد.

سرمایه گستران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا