اخبار استان ها

پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای زرین شهر آماده بهره‌برداری است

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار سرمایه گستران با بیان اینکه گذشت زمان هرگز نمی‌تواند یاد و خاطره شهیدان را از خاطر ملت ایران بزداید، اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس ذخیره‌های ارزشمند و تاریخی هستند به‌گونه‌ای که یاد و خاطره آنها همواره به نسل‌های مختلف امید، همت و جرأت بخشیده و با الگو قرار دادن آنان شاهد برداشته شدن گام‌هایی محکم و استوار به سمت هدف‌های والا بوده‌ایم.

وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان با ارزش خود، مفهوم والای ایثار و از خود گذشتگی را برای کشور به ارمغان آورده و امنیت را تقدیم ملت ایران کردند از این رو زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان که باارزش‌ترین دارایی خود را در راه اسلام، انقلاب، وطن و مردم فدا کردند وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما قرار دارد.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه مسقف‌سازی گلزار شهدای زرین شهر یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهرداری به‌شمار می‌آمد، تصریح کرد: در نخستین روز آغاز فعالیت خود به عنوان شهردار زرین‌شهر در دوره ششم مدیریت شهری قول اتمام پروژه مسقف‌سازی این مکان مقدس را به خانواده شهدا و شهروندان دادم و با توجه به مطالبات شهروندی تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌هایی که به شهروندان داده بودیم به کار گرفتیم.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ برای مسئولان است، ادامه داد: پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای زرین شهر به‌صورت سازه فضایی به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع سطح تخت و با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریال، دی‌ماه ۱۴۰۰ از سر گرفته شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهرداری خردادماه سال جاری اجرای سازه فضایی این پروژه را به اتمام رساند.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: پس از اتمام تعهدات شهرداری در اجرای سازه فلزی پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای شهر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تفاهمنامه‌ای که با بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تأمین ساندویچ پانل مورد نیاز سقف پروژه به امضا رسیده بود، ساندویچ پانل مورد نیاز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تأمین و نصب آنها آغاز شد.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی نصب ساندویچ پنل‌ها با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال به پایان رسید و به خانواده شهدا و شهروندان خطه طلایی ایران تقدیم شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا