اخبار استان ها

آغاز برنامه کاروان شادی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در پیشواز بهار

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، کاروان شادی سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه همه روزه در خیابان‌ها با اجرای برنامه‌های متنوع عروسکی و با محوریت ترویج نکات ترافیکی، فرا رسیدن سال جدید را مژده می‌دهند.

حسین جلیلی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این رابطه اظهار کرد: برنامه‌های این کاروان‌ها متنوع بوده که در مسیرهای پرتردد شهر کرمانشاه حرکت می‌کنند.

وی افزود: امسال با رویکردی نو به استقبال بهار می‌رویم و علاوه بر اجرای بخش‌های هنری و فرهنگی هر ساله، تلاش کردیم که از سایر پتانسیل‌ها نیز استفاده کنیم. در این راستا امسال بخش‌هایی مختص خانواده‌ها و کودکان اختصاص دادیم که در قالب عروسک ارائه داده‌ایم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم فضای شادی و بهارانه را به شهر منتقل کنیم. هدف اصلی این برنامه، افزایش نشاط اجتماعی است، زیرا همان‌طور که می‌دانید به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، ارتباطات اجتماعی طی دو سال اخیر، بسیار کمرنگ شده است. این موضوع بر روحیه کودکان به عنوان یکی از مهم‌ترین اقشار جامعه تأثیری جدی به دنبال داشته است به همین خاطر سعی کردیم که با اجرای این طرح، گامی در راستای بهبود این مشکل اجتماعی برداریم و بتوانیم با نگاهی فرهنگ‌سازانه به سمت افزایش مشارکت اجتماعی، نشاط و تعاملات مردمی حرکت کنیم.

گفتنی است شهرداری کرمانشاه با توجه به همزمانی بهار معنویت و بهار طبیعت ده‌ها برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب جشنواره‌های متنوع آماده ارائه به همشهریان و مهمانان محترم نوروزی نموده است و در ایام ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌ها پس از افطار ادامه خواهد داشت از جمله مسابقات ورزشی محلات در دستور کار شهرداری قرار دارد در برنامه‌های افطار در مساجد نیز برنامه تلاوت و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود که جمعاً ۹۸ برنامه شهرداری کرمانشاه طراحی کرده که امید است ایام نوروز متفاوتی انجام شده و نوروز امسال برای مردم بسیار خوش و خاطره‌انگیز باشد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا