اخبار استان ها

برگزاری ۱۰۳ جلسه رسمی شورای شهر خرم‌آباد برای رفع مشکلات مردم

کرم نعمتی در گفتگویی اظهار کرد: بیش از ۱۰۳ جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با دعوت از تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در راستای رفع مشکلات مردم و تعامل با این دستگاه‌ها برگزار شده است.

وی افزود: افتتاح پروژه شهربازی خرم‌آباد پس از ۱۰ سال یکی از مهمترین دستاوردهای شورای ششم این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهرخرم‌آباد با اشاره به مهمترین اقدامات شورای ششم درسال ۱۴۰۱، تصریح کرد: ایجاد سه تقاطع غیرهمسطح در سه نقطه شهر خرم‌آباد، تجمیع خزانه‌داری مالی با ایجاد سامانه دولت برای مناقصات و پیمانکاری‌هایی که واگذار می‌شود از دیگر اقدامات این شورا در سال‌جاری بوده است.

وی تجمیع خزانه‌داری مالی را یک نوع شفافیت مالی برای شهرداری برشمرد و گفت: با ایجاد این سامانه افراد دخل و تصرفی در آن نخواهند داشت.

نعمتی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تجمعات زیادی درباره پرداخت نشدن حقوق و مزایا صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: با به‌روز شدن پرداخت حقوق و مزایای کارکنان شهرداری حتی کارگران حوزه تنظیف و فضای سبز مشکلات این حوزه به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی و استفاده از نیروهای متخصص در پست‌های مختلف در مجموعه شهرداری افزود: با توجه به اینکه کار نظارتی جزو وظایف اصلی شورای اسلامی شهراست بنابراین در تمام حوزه‌ها کمیسیون‌های مختلفی بر حوزه‌های کاری شهرداری نظارت دارند.

رئیس شورای شهرخرم‌آباد گفت: برگزاری ۱۰۳ جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با دعوت از تمام مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکلات مردم و تعامل با این دستگاه‌ها از مهمترین اقدامات شورا در راستای رفع مشکلات مردم بوده است.

نعمتی ادامه داد: احداث ۱۰ پارک محله‌ای در محلات مختلف سطح شهر خرم‌آباد و توزیع ۵۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر از دیگر پروژه‌های انجام شده در این شهر به‌شمار می‌رود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا