حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

توقیف ۳ خودرو با بیش از ۶ میلیون تومان خلافی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: مأموران پلیس راه اردستان حین کنترل خودروهای عبوری ، یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ را به علت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف که در استعلام های انجام شده مشخص شد این خودرو دارای دو میلیون و ۱۱۳ هزار تومان جریمه و ۷۵ فقره تخلف است که خودرو توقیف و روانه پارکینگ گردید.

وی همچنین از توقیف دو دستگاه خودروی سمند و پژو ۲۰۶ توسط ماموران پلیس راه دامنه خبر داد و گفت: یکی از این دو خودرو دارای دو میلیون و ۲۱۲ هزار تومان خلافی و ۵۸ فقره تخلف و دیگری دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خلافی و ۴۵ فقره تخلف بود.

این مقام مسئول بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط خودروهای توقیف شده را سرعت و سبقت غیر مجاز و نقص فنی موثر یا نقص در سامانه عنوان کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا