بازار‌های مالی ، بورس و بانک

رشد ۴۵۰هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

– اخبار اقتصادی –

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۲۲۶۰میلیارد و ۴۶۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۴۶۶۲هزار و ۹۲۱میلیارد ریال در بیش از ۱۰۹میلیون و ۷۲۸هزار و ۶۱۴دفعه طی ۲۳۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۷۸میلیارد و ۲۸۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۲۰۱هزار و ۷۱۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۳۰روز، با ۴۵۰هزار و ۳۶۱واحد افزایش، معادل ۳۲٫۹۴درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۸۱۷هزار و ۶۱۲واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۹۷هزار و ۳۸۸واحد افزایش، معادل ۵۶٫۶۸درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۵۴۵هزار و ۶۵۶واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۳۳۲هزار و ۲۵۵واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۳۹۶هزار و ۳۶۶واحد و شاخص بازار دوم با ۸۹۸هزار و ۹۲۶واحد رشد به عدد ۳میلیون و ۴۵۸هزار و ۳۵۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳۱٫۲۲درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۳۵٫۱۲درصد رشد همراه شدند.

منبع خبر : ایران اکونا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا