اخبار استان ها

آماده‌باش بیش از هزار پاکبان و نیروی خدمات شهری مشهد در پی بارش باران

داوود لطیفی در گفتگویی، اظهار کرد: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی استان مبنی بر وقوع بارش‌های رگباری، نیروهای کارگری حوزه معاونت خدمات شهری مشهد به صورت آماده‌باش در مناطق سیزده‌گانه شهرداری حضور دارند.

وی افزود: علاوه بر نیروهای کارگری، بالغ بر ۷۰ دستگاه تانکر، ۱۱ دستگاه پمپ خودمکش و بیش از ۱۰۰ پمپ سیار در مناطق مختلف شهر مشهد مستقر است.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از برگزاری منظم کمیته انضباطی ویژه پاکبانان بر اساس قانون کار با هدف کاهش اعمال نظرهای سلیقه‌ای پیمانکاران در برخورد با تخلفات احتمالی پاکبانان خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین معضلات برای پاکبانان از گذشته تا به امروز، اعمال نظرهای شخصی پیمانکاران در خصوص تخلفات احتمالی پاکبانان یا عملکرد ناقص آنها بوده است که در بعضی موارد می‌توانست به راحتی حق بسیاری از پاکبانان را ضایع کند.

لطیفی اضافه کرد: بنا به درخواست پاکبانان، سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم برای راه‌اندازی کمیته انضباطی ویژه پاکبانان در شهر مشهد انجام شد و در حال حاضر این کمیته مشغول فعالیت است.

وی ادامه داد: در این کمیته انضباطی نمایندگان اداره کار، نماینده پاکبانان، نماینده پیمانکاران، سرکارگر، پاکبان و ناظر منطقه حضور دارند و در صورت بروز تخلفات احتمالی نسبت به بررسی موارد اقدام می‌شود.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: طی یک سال اخیر با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای ۶۲۰۰ پاکبانان مشهدی، تلاش شده است تا سطح معلومات و آگاهی آنها افزایش پیدا کند، این دوره‌ها نقش بسیار مؤثری بر بهبود عملکرد کاری و رفتاری پاکبانان داشته است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا