اخبار استان هااصفهانحوادثحوادث پلیس

 راه اندازی ۱۱۰ ایستگاه پلیس در نوروز / بسته روز حوادث و توصیه های انتظامی استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از متلاشی شدن 155 سازمان جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و کشف بیش از 8 هزار میلیارد ریال اموال مسروقه در سال جاری خبر داد.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” محمدرضا میرحیدری” در برنامه زنده گفت و گوی هفته سیمای مرکز اصفهان بیان داشت: در حوزه پلیس راه علی رغم کثرت جاده ها و شرایط جغرافیایی خاصی که استان اصفهان دارد و همچنین تعداد زیاد سفرهایی که در طول سال به این استان انجام می شود اما روند کاهشی را طی ۳ سال گذشته در میزان جان باختگان تصادفات شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه امسال آمارجان باختگان ناشی از تصادفات در ۷ پاسگاه پلیس راه استان اصفهان کاهشی بوده عنوان داشت: برهمین اساس در همایش رؤسای پلیس های راه و راهور فراجا که اخیراً در تهران برگزار شد پلیس راه استان رتبه اول را از نظر کاهش جان باختگان تصادفات بدست آورد که این موفقیت را به همکارانم در این حوزه خداقوت می گویم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: حوزه پلیس راهور استان اصفهان سال گذشته رتبه دوم کشوری را داشت و پلیس راهور شهرستان اصفهان هم در بین کلانشهرهای کشور رتبه اول را بدست آورده بود که آمارها نشان می دهد امسال این وضعیت تفاوت زیادی نداشته و امیدواریم تا پایان سال که آمار جان باختگان حوادث رانندگی توسط پزشکی قانونی جمع بندی می شود این جایگاه همچنان حفظ شود.

متلاشی شدن ۱۵۵ سازمان جرم

سردار میرحیدری سپس به عملکرد پلیس اگاهی استان اصفهان در سال جاری پرداخت و گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان امسال ۱۵۵ باند و سازمان جرم شناسایی و متلاشی شدند و بالغ بر ۸ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه نیز کشف و به مال باختگان مسترد شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کسب رتبه اول پلیس آگاهی استان در زمینه دستگیری و مجرمان تحت تعقیب و متواری خبر داد و گفت: در سال جاری ۶۱۸ نفر از محکومان غایب و فراری توسط کارآگاهان این پلیس دستگیر شدند که جرایم ۴۴۵ نفر از آنها مرتبط با سرقت بود.

وی با بیان اینکه عمده باندهای سرقت منهدم شده غیربومی و مجرمان درحرکت هستند اظهار داشت: لازم می دانم از برخی شهروندان و مشاوران املاکی که منازل را به صورت اجاره های کوتاه مدت در اختیار افراد غیربومی قرار می دهند گلایه داشته باشم چرا که بسیاری از همین افراد غیر بومی همان مجرمانی هستند که برای مدت کوتاهی به استان ما آمده و پس از ارتکاب جرایم خود این استان را ترک می کنند.

سردار میرحیدری تصریح کرد: انتظارما از افرادی که منازل را به چنین افرادی اجاره می دهند این است که بلافاصله پلیس را درجریان بگذارند تا هویت این افراد شناسایی و تحت رصد و کنترل قرار گیرند و اگر قرار بود جرمی مرتکب شوند از بروز آن جلوگیری شود در غیر این صورت اگر باند مجرمانه ای دستگیر شوند با کسانی که منزلی را در اختیار آنها قرار دهند به عنوان معاونت در جرم برخورد قانونی صورت می گیرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: البته با کنترل های هوشمندی که در گلوگاه های ایست و بازرسی صورت گرفته از سال ۹۹ تا به امروز هر سال روند سرقت منزل و مغازه در استان اصفهان کاهشی بوده است.

وی یکی از جرایم نگران کننده برای جامعه که بیشتر متوجه بانوان است را کیف قاپی، موبایل قاپی و زوگیری همراه با تهدید سلاح عنوان کرد و اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی دستگاه قضائی و اقدامات خوبی که در پلیس آگاهی استان اصفهان صورت گرفت امسال شاهد کاهش ۱۷ درصدی این نوع سرقت ها بودیم و مصمم به برخورد قاطع و شدید با چنین مجرمانی هستیم و در این خصوص کنترل این افراد را مخصوصاً در ایام پایانی سال در اولویت قرار دادیم.

برخورد با مسببان بروز حوادث در شب چهارشنبه آخر سال

سردار میرحیدری در ادامه به موضوع چهارشنبه آخرسال پرداخت و اظهار داشت: معتقدم پیشگیری از حوادث شب چهارشنبه آخرسال باید خانواده محور باشد و این خانواده ها هستند که باید در این ایام بیشتر مراقب رفتار و اعمال فرزندان خود باشند و آنها را با مضرات و خطرات ساخت و استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس هیچ مخالفتی با جشن و شادی مردم و برپایی مراسم سنتی شب چهارشنبه آخر سال ندارد گفت: اگر مراسم شب چهارشنبه آخر سال به صورت سنتی و محله محور و درون کوچه ها و محله ها برگزار شود پلیس نه تنها با آن مخالفتی ندارد بلکه خود را موظف می داند که نظم و امنیت شهروندان را نیز برقرار کند تا این شب را براساس رسومات خود به خوبی و خوشی سپری کنند.

وی افزود: در همین رابطه ۲۶۹ نقطه ای که در سال های گذشته افراد هنجارشکن در آنجاها باعث سلب آسایش عمومی و نارضایتی شهروندان شده بودند شناسایی شده وگشت های ویژه ای در تمام این نقاط مستقر خواهیم کرد و با افرادی که بخواهند نظم و امنیت این نقاط را بهم بریزند برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: با هماهنگی دستگاه قضائی، کسانی که در شب چهارشنبه آخر سال دستگیرشوند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت پلیس خواهند بود که در این خصوص به خانواده ها توصیه می کنیم اگر می خواهند ایام نوروز را با شادی سپری کنند از فرزندان خود مراقبت کنند تا باعث بروز حادثه در این شب نشوند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: امسال به پیشنهاد پلیس اصفهان قرار شده تا اگر حادثه ای در شب چهارشنبه اخر سال رخ دهد افرادی که مواد محترقه را به حادثه دیدگان فروختند شناسایی و با آنان به عنوان مسببان اصلی این حوادث برخورد شده و با مجازات سختی مواجه شوند.

راه اندازی ۱۱۰ ایستگاه نوروزی در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص برنامه های نوروزی این فرماندهی هم گفت: امسال فراجا شعار” نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه ای ” را برای نوروز ۱۴۰۲ انتخاب کرده که امیدوارم با تلاش همکاران مقتدر و حرفه ای خود در انتظامی استان اصفهان امنیت پایدار و مطلوبی را در این استان برقرار کرده و فضایی ایجاد کنیم که اصفهان برای همه مردم ایران یک تفریحگاه آرامش بخش و خاطره انگیز باشد و لحظات خوب و خوشی را در این استان سپری کرده و با رضایت خاطر نیز این استان را ترک کنند.

وی افزود: در همین رابطه ۱۱۰ ایستگاه نوروزی را پیش بینی کردیم و در همه محله ها و مراکز تجمع گردشگران و مسافران ماموران ما مستقر خواهند شد و بیش از هزار گشت پیاده و موتوری نیز در تمام طول شبانه روز فعال خواهند بود ضمن اینکه پلیس اماکن هم در تمامی مراکز اقامتی، هتل ها و بوم گردی ها مستقر شده و نسبت به افراد سابقه دار و کنترل آنها اقدام می کنند.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که فراجا در زمینه هوشمند سازی برای انتظامی استان ها و از جمله انتظامی اصفهان فراهم کرده امسال در ۳۰ کیلومتری شهرها گشت های هوشمندی را فعال می کنیم که مسئولیت رصد هوشمندانه مجرمان در حرکت را برعهده دارند و با هماهنگی قضائی تمامی این مجرمان دستگیر و از ورود آنها به استان اصفهان جلوگیری می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تقارن ماه پرفضیلت رمضان با نوروز مسافران، گردشگران و کسانی که به هر نحو عذر شرعی دارند را به رعایت حرمت این ماه، سفارش کرد و گفت: تمام هتل ها، مراکز اقامتی، رستوران ها، اغذیه فروشی های پایانه ها، فرودگاهی و راه آهن با داشتن مجوز قانونی می توانند به مسافران و گردشگران خدمات خود را ائه کنند و با سایر صنوفی که در این ایام تظاهر به روزه خواری در آنها شود برابر مقررات برخورد خواهد شد.

سردار میرحیدری در خاتمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲ شهید شاخص انتظامی استان اصفهان شهید سردار” اسماعیل چراغی” و شهید سرهنگ” مختار مؤمنی” که توسط گروه های تروریستی به شهادت نایل آمدند گفت: لازم می دانم از صبر و بردباری خانواده های کارکنان پلیس استان که در این ایام که همه به گشت و گذار می پردازند ولی همسرانشان باید شبانه روز در خدمت مردم باشند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم و مطمئن باشند که خداوند پاداشی دوچندان به آنها اعطاء خواهد کرد.

 

 

 

**انهدام باند سارقان ۶۰ میلیاردی اموال منازل مردم

گروه استان ها_اصفهان_ جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام ۲ باند سارق منزل که اقدام به سرقت ۶۰ میلیارد ریال اموال شهروندان از منازلشان کرده بودند در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سردار “محمدرضا هاشمی فر”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن در شرق شهر اصفهان مبنی بر سرقت طلاجات از منزل وی  موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در حال انجام  تحقیقات بر روی این پرونده بودند که با چندین شکایت دیگر از سوی ساکنان همان محل در خصوص سرقت از منازلشان مواجه شده و با فعال کردن گشت های کمین و شکار و همچنین یک سری اقدامات تخصصی و هوشمندانه در نهایت رد پای ۲ باند ۶ نفره را در این سرقت ها بدست آوردند.

سردار هاشمی فر تصریح کرد: با شناسایی متهمان آنها در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن مخفیگاه این دو باند نیز مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با مرجع قضائی در ۲ عملیات ضربتی اعضای هر دو باند سرقت منزل دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه  در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودرو سمند و پژو مورد استفاده در سرقت ها و طلاجات مسروقه به ارزش ۱۸ میلیارد ریال کشف شد گفت: : سارقان دستگیر شده هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف باز کرده و صراحتاً به ۱۵ فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اقرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان   ارزش مجموع کل اموال به سرقت رفته توسط متهمان را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه  ۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد و  اظهار داشت: در این رابطه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

  

**کشف ۲ تن چوب طاق قاچاق در “آران و بیدگل

گروه استان ها- اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف ۲ تُن چوب طاق قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ” غلامرضا هاشمی زاده ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:  ماموران کلانتری ۱۳ سفید شهر، به اتفاق ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان آران و بیدگل، حین گشت زنی هدفمند در  محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی نیسان حامل چوب طاق مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو  ۲ تُن چوب طاق را کشف کردند که در بررسی صورت گرفته مشخص شد راننده فاقد هرگونه مجوز و مدرک معتبر قانونی بوده و این چوب ها را به صورت قاچاق تهیه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب های مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پایان با اشاره به پیامدهای تخریبی قاچاق چوب گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان در این حوزه خواهد ایستاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

*کشف ۱۰۳ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های پرخطر در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۰۳ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز خطرناک و دستگیری ۲ متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ”حسین بساطی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه توسط فردی در یکی از مناطق شهرستان اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، به محل سکونت متهم اعزام و دربازرسی از محل موفق به کشف ۱۰۳ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز پرخطر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به این که در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه نظم جامعه و امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند به شدت برخورد خواهدکرد و از مردم نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

**تغییر مسیر ناگهانی عامل ۱۰ درصد بروز تصادفات

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از سهم ۱۰ درصدی تغییر مسیر ناگهانی در بروز تصادفات در راه های برون شهری استان از اوایل سال تاکنون خبر داد.

سرهنگ”اصغر زارع”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: یکی از علل وقوع حوادث رانندگی، حرکت نکردن بین خطوط و تغییر مسیرهای ناگهانی است که این عامل حدود ۱۰ درصد از تصادفات برون شهری استان از ابتدای سال تاکنون را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: برابر ماده ۱۱۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی در راههای خط کشی شده وسایل نقلیه مکلفند بین خطوط حرکت کرده و از آن خارج نشوند و درصورت تغییر مسیر و خروج از یک خط عبوری می بایست رانندگان با احتیاط کامل و با استفاده از چراغ راهنما و دادن علامت تغییر مسیر دهند .

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد : حرکت وسایل نقلیه در بین خطوط باعث تسریع خدمات اورژانسی،کاهش زمان سفر و کاهش تصادفات رانندگی و حتی باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش آرامش روحی و روانی رانندگان شده و موجب ایجاد نظم و زیبایی خاصی در ترافیک می شود.

این مقام انتظامی در پایان به رانندگان توصیه کرد: در هنگام تغییر مسیر و خط حرکتی حتما از راهنما استفاده کنند و با این اقدام به رانندگان پشت سر خود علامت داده و سپس با احتیاط کامل اقدام به تغییر مسیر دهند همچنین در هنگام خروج از محورهای آزادراهی و بزرگراهی در منتهی الیه سمت راست راه قرار گرفته و بعد اقدام به خروج از راه کنند.

 

 

 

 

* پیامک اعمال قانون، دست قاچاقچی خودرو را رو کرد

گروه استان ها _ اصفهان – رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی بی ام و قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان این پلیس خبر داد.

سرهنگ” محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس راهور شهرستان شهرضا حین گشت زنی درسطح شهر یک دستگاه خودروی بی ام و که مرتکب تخلف شده بود را اعمال قانون می کنند اما پیامک اعمال قانون صورت گرفته برای فردی دیگری که ساکن تهران بود ارسال می شود.

وی افزود: با تماس شهروند تهرانی و اعتراض او مبنی بر اینکه خودروی او در تهران است، پیگیری ها از سوی کارشناسان پلیس راهور استان انجام و مشخص می شود که خودروی بی ام و به صورت قاچاق وارد استان شده و مالک آن برای دور زدن قانون اقدام به نصب یک پلاک جعلی بر روی آن کرده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: پس از تکمیل شدن تحقیقات خودروی مذکور که ارزش آن برابر اعلام کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده توقیف و مالک آن نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

 

 

*دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در اصفهان

گروه استان‌ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۴۰ کیلو تریاک در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد .

سرهنگ “حسین بساطی”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : طرح برخورد با فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر با هدف پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح شهرستان اصفهان با استفاده حداکثری از ظرفیت نیروهای کلانتری های تابعه این شهرستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتهایی جداگانه به کانون های خرید، فروش و استعمال مواد مخدر اعزام و موفق به دستگیری ۷ نفر خرده فروش و کشف ۴۰ کیلو تریاک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در این طرح همچنین تعداد ۳۰ معتاد متجاهر جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند خاطر نشان کرد: پلیس با خرده فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و درچارچوب قانون برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

  

**کلاهبرداری با شگرد دریافت هزینه استخدام در فراجا

گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس فتا استان در خصوص کلاهبرداری مجرمان سایبری با شگرد دریافت هزینه بابت گزینش و استخدام در فراجا به داوطلبان هشدار داد.

سرهنگ”سید مصطفی مرتضوی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: اخیراً سودجویان سایبری با درج تبلیغات جعلی و اغوا کننده در شبکه های اجتماعی و دریافت مبالغ هنگفت بابت جزوات استخدامی، نمونه سوالات آزمون و ارسال فرم های گزینشی فراجا از متقاضیان کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: تمامی مراحل گزینش و استخدام بصورت رایگان بوده و انجام این مراحل از طریق مرکز گزینش و استخدام فراجا و مدیریت های گزینش و استخدام مستقر در مراکز استان ها، بدون پرداخت هزینه ای انجام می‌ شود.

رئیس پلیس فتا استان تاکید کرد: هر گونه دریافت وجه و فرآیندی خارج از روند فوق، غیر قانونی و کلاهبرداری محسوب می شود و داوطلبان نسبت به واریز وجه حتی مبالغ اندک که موجب هدایت به درگاه های جعلی و برداشت های غیر مجاز از حساب آن ها می شود هوشیار باشند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تنها کانال رسمی مرکز گزینش و استخدام فراجا با نام فرزندان حضرت زهرا (س) در پیام رسان های داخلی به آدرس زیر به عنوان مرجع رسمی و مورد تایید به شهروندان معرفی می شود.

سروش: https://splus.ir/gozinesh__police

ایتا: http://eitaa.com/gozinesh_police

بله: https://ble.ir/gozinesh_police

روبیکا: https://rubika.ir/gozinesh_police

سرهنگ مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند تخلفات صورت گرفته در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی یا از طریق شماره ۰۹۶۳۸۰ مرکز فوریت های سایبری با ما در میان بگذارند.

 

 

*اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در”تیران وکرون

گروه استانها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون از دستگیری ۴۹نفراز سارقان و متهمان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی طی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ”یوسف بهرام پور”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درراستای تامین نظم وامنیت روزهای پایانی سال وایام نوروز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و شناسایی و دستگیری متهمان و سارقان متواری و تحت تعقیب در شهرستان تیران و کرون اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی این فرماندهی در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۴۹ نفر از متهمان و سارقان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی و توقیف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه که باانجام حرکات نامتعارف وخلاف قانون اقدام به ایجادمزاحمت برای شهروندان درسطح معابروخیابانها می کردند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: در این طرح همچنین ۱۰ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهمان دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطرنشان کرد: درراستای تامین امنیت پایداربرای شهروندان ومسافران، اجرای طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مضاعف درایام پایانی سال وهمچنین ایام نوروز ادامه خواهدداشت و از مردم نیز می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

 

**کشف بیش از ۲۰۰ هزار موادمحترقه غیرمجاز در”شهرضا

استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف بیش از ۲۰۰ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی ازچند واحد صنفی ومنزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”سهراب قرقانی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک، مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا، از توزیع مواد محترقه غیرمجاز در چند واحد صنفی در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل های مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این واحدهای صنفی موفق شدند بیش از۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز خطرناک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: در این رابطه ۳ واحد صنفی متخلف پلمب و ۳ متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی درپایان به شهروندان توصیه کرد، جهت حفظ سلامتی فرزندان و خانواده خود هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه تهیه و توزیع موادمحترقه خطرناک را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا