تکنولوژی

روایت مدیرعامل دیوار از آگهی‌های عجیب چرخ خیاطی

فردای اقتصاد – مدیرعامل دیوار درباره آگهی‌های متعدد مربوط به چرخ خیاطی که با قیمت‌های نجومی روی پلتفرم «دیوار» قرار گرفته بود گفت: بحث قیمت گذاری و ورود به قیمت نه وظیفه ما و کار ماست و نه امکان آن را داریم که انجام دهیم.

اشکان آرمندهی مدیرعامل دیوار در گفت و گو با برنامه تک شاخ فردای اقتصاد گفت: ما در دیوار نه ابزار قیمت‌گذاری داریم، نه وظیفه قانونی نظارت بر قیمت‌ها را داریم و نه اساسا متوجه می‌شویم که روی قیمتی معامله صورت گرفته یا نه. چون دیوار فقط نمایش دهنده قیمت پیشنهادی کاربر روی آگهی‌هاست و معامله و پرداخت هزینه بین خود طرفین معامله انجام می‌شود.

آرمندهی گفت:‌ در موضوع چرخ خیاطی‌ها طی بازه یک هفته با شدت زیادی این نوع آگهی‌ها رشد کرد و ما مجبور شدیم در یک بازه کوتاهی اجازه انتشار به این نوع آگهی‌ها ندهیم. 

به گفته مدیرعامل دیوار فرض بر این بود که این آگهی‌ها از یک شهری شروع شد و رسید به شهرهای دیگر و شایعاتی بود که  در آن جیوه یا چیزهای دیگر وجود دارد. ما دلیل آن را نمی‌دانستیم اما چیزی که می‌دانستیم این بود که تعداد این آگهی‌های چرخ خیاطی در بازه‌ای با رشد سریع رو به گسترش است. 

ویدیوی کامل گفت و گو با مدیرعامل دیوار را از اینجا ببینید: چگونه «دیوار» بازار نیازمندی‌ها را دگرگون کرد؟

منبع خبر : فردای اقتصاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا