اخبار استان ها

ضرورت رعایت شئونات اسلامی در تمام برنامه‌های شهر دارالعباده یزد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، عزیزالله سیفی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم اسفند_ در بیست‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: در آستانه دو بهار عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان هستیم و از این جهت جلسات متعددی با مسئولان شهرداری به‌ویژه سازمان فرهنگی برگزار شد تا برنامه‌ها متناسب با هردو بهار اجرا شود.

وی درباره دیگر برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲ افزود: نصب ۶۰ المان مناسبتی و نصب ۶۰ گل‌جای در میادین و مثلثی‌های سطح شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری در آستانه سال جدید است و جشن خانه‌تکانی و استقبال بهار نیز آغاز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: برای سال نو، علاوه بر کوچه‌های بافت تاریخی، گل‌آرایی در دیگر نقاط شهر یزد نیز انجام می‌شود.

وی فرارسیدن سالگرد درگذشت غلامحسین دشتی، رئیس فقید شورای اسلامی را تسلیت گفت و تصریح کرد: روزهای بیست‌وپنجم و بیست‌وششم اسفند امسال مراسمی برای گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم در مسجد رحمت‌آباد برگزار خواهد شد و دعوت می‌شود مردم و مسئولان دارالعباده یزد در این مراسم حضور به عمل رسانند.

سیفی افزود: نوروز برای تمام مردم ایران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید ضمن رعایت اصول و ارزش‌ها، برنامه‌های متنوعی برای این ایام و استقبال از مسافران نوروزی داشته باشیم تا خاطرات خوبی از سفر به یزد در ذهن آنها باقی بماند.

وی گفت: علاوه بر مسافران نوروزی، شهرداری برنامه‌ریزی‌های خوبی برای ساکنان و شهروندان یزد دارد تا آنها نیز بتوانند نوروز شاد و خوبی را پشت سر بگذارند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا