اخبار استان ها

لزوم مشارکت کلان‌شهرها در برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، سیدمجتبی سبحانی‌ثابت مدیریت پسماند در سطح شهر را در ایام نیمه شعبان بسیار قوی دانست و اظهار کرد: سال جاری نیز بهتر از سال‌های گذشته نظافت معابر و خیابان‌ها، به‌ویژه بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام شد و نیروهای خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر مشغول خدمت‌رسانی به زائران بودند.

وی افزود: اصل کار و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم نیمه شعبان امسال بر دوش مدیریت شهری قم بوده و دیگران کلان‌شهرها در این خصوص تعامل و همکاری مناسبی داشتند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائران شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر مدیریت جشن‌های نیمه شعبان در سال‌های آینده توسط شهرداری گفت: با توجه به اینکه تاکید مدیریت شهری بر این بود که جشن نیمه شعبان، یک جشن ملی است، تمام شهرها باید در این مهم اثرگذار و سهیم باشند، لذا ضروری است کلان‌شهرها در بودجه سالیانه خود، ردیفی تحت عنوان مساعدت یا همکاری در برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی از جمله جشن نیمه شعبان در شهر قم ایجاد کنند و از این طریق در این ثواب عظیم مشارکت داشته باشند.

وی اقدامات شهرداری را قابل تقدیر دانست و ادامه داد: شهرداری قم در اجرای مراسم نیمه شعبان امسال موفق عمل کرده است و رضایت مردم و مسافران را کسب کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا