تکنولوژی

فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، فرهاد مجیدی در باشگاه الاتحاد کلبای امارات روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند. سرمربی فصل پیش استقلال گاهی با تیم جدیدش پرامید ظاهر شده و گاهی با شکست‌ها و یا تساوی‌ها ناامیدی‌هایی را به بار آورده است.

اما عملکرد این تیم در قیاس با سال‌های گذشته عملکرد بسیار مطلوب‌تری را از خود به جا گذاشته و مجیدی با وجود این فراز و نشیب‌ها اما موفق شده حال و هوای تازه‌ای را در این باشگاه به وجود آورد. الاتحاد معمولاً جزو آن دسته تیم‌هایی است که حتی برای رسیدن به رتبه تک رقمی با مشکل مواجه است و در سال‌های حیات خود در سطح اول فوتبال امارات همیشه با این سختی مواجه بوده اما لااقل حضور مجیدی در این باشگاه سبب شده اکنون باشگاه الاتحاد کلبا رتبه هشتم جدول را تجربه کند که در قیاس با گذشته عملکرد قابل قبولی است و مجیدی حتی این فرصت را دارد که جایگاه تیمش را در هفته‌های باقیمانده ارتقا دهد.

مجیدی که در دوره جدید کاری خود از گابریل پین و صالح مصطفوی، همکاران خود در باشگاه استقلال بهره گرفته و این دو مربی را با خود به تیم الاتحاد کلبا برده است، از ۱۹ بازی با تیم جدید خود صاحب ۲۵ امتیاز شده است. الاتحاد ۷ برد، ۸ باخت و ۲۶ گل زده را درکارنامه دارد. اما آنچه در نتایج الاتحاد جلب توجه می‌کند، گل‌های خورده این تیم است.

مجیدی برخلاف استقلال در فصل بیست و یکم هرگز نتوانسته از الاتحاد کلبا تیمی سختگیر در فاز دفاعی پدید بیاورد و تیمش در این ۱۹ بازی ۳۰ گل را دریافت کرده است.

با این حال حتی اگر کلبا در پایان لیگ در همین رتبه هم باقی بماند از نگاه مدیران این باشگاه یک برد بزرگ محسوب می‌شود و مجیدی این شانس را خواهد داشت که در فصل آتی نیز در باشگاه اماراتی به کار ادامه دهد.

اما تردیدی نیست که مجیدی نیم نگاهی هم به نتایج استقلال در فصل جاری خواهد داشت. اگر ساپینتو با استقلال نتواند به جام قهرمانی برسد، مجیدی به‌عنوان یک مدعی اصلی برای بازگشت به این باشگاه مطرح خواهد شد. فرهاد خود نیز در نهان به‌دنبال بازگشت است و با اینکه هیجان جدیدی را در فوتبال امارات تجربه می‌کند اما هرگز در مقابل پیشنهاد بازگشت به استقلال از خود مقاومت به خرج نخواهد داد و با علاقه این پیشنهاد را بررسی خواهد کرد.

مجیدی می‌داند که دیر یا زود با درخواست دوباره مدیران باشگاه استقلال برای فعالیت دوباره در این باشگاه مواجه خواهد شد. حال حتی اگر ساپینتو در فصل جاری استقلال را قهرمان لیگ هم کند، مجیدی همچنان به‌عنوان یک آلترناتیو پشت سر ساپینتو قرار خواهد داشت و از اقبال بسیاری برای مربیگری در باشگاه سابق خود برخوردار است.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا