اخبار استان ها

حضور پرشور هنرمندان و طراحان در طرح استقبال از بهار مشهد

به گزارش سرمایه گستران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، هدی ناصحی اظهار کرد: کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان سهم قابل توجهی در استقبال از بهار ۱۴۰۲ دارند.

وی با بیان اینکه توجه به اقشار مختلف و بازه‌های سنی متفاوت از دغدغه‌ها و مسائل مورد پیگیری در کمیسیون فرهنگی شورای شهر است گفت: توجه به مناطق برخوردار و کم‌برخوردار به میزان نیازها و اقتضائات به صورت متعادل صورت گرفته و تلاش داشته‌ایم تا همه شهروندان به یک میزان از خدمات هنری و فرهنگی در سطح شهر بهره مند شوند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد از برگزاری جشنواره‌های مختلف بسیاری در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های در حال انجام تصور می‌شود که نوروز پرنشاطی در پیش رو باشد البته ارزیابی این موضوع که مدیریت شهری در ایجاد این خدمات تا چه حد موفق بوده است بر عهده شهروندان و زائران است.

ناصحی با بیان اینکه شهرداری به صورت شبانه روزی در زمینه مقابله با معضلات اجتماعی فعالیت می‌کند، گفت: جمع آوری و ساماندهی کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر آغاز شده است تا شهر به لحاظ بصری برای حضور زائران آماده شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا