اخبار استان ها

تلاش مدیریت شهری برای انجام اقدامات تحول‌گرا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، محسن رمضانی در نشست با فرماندار شهرستان لنجان و شهردار چمگردان با ادای احترام به مقام شامخ سردار شهید مهدی باکری، اظهار کرد: تعهد، تخصص، اخلاص در عمل و شفافیت امور مهمترین ویژگی یک مدیر انقلابی است، از این رو شورای اسلامی شهر چمگردان در آغاز فعالیت خود تلاش کرد با انتخاب مدیری توانمند و دارای ارزش‌های بیان شده سکان مدیریت شهر چمگردان را به شهرداری توانمند بسپارد.

وی افزود: شهردار چمگردان از چنین ویژگی‌هایی برخوردار است و کسب توفیقات مختلف در تحقق مطالبات شهروندان و اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در سطح شهر، گواه این موضوع است.

رئیس شورای اسلامی چمگردان با بیان اینکه فعالیت در شهرداری و خدمات‌رسانی به شهروندان معطوف به ساعت خاصی نیست، تصریح کرد: خدمات‌رسانی در شهرداری تعطیلی ندارد و با توجه به فرارسیدن فصل بهار و عید نوروز مدیریت شهری چمگردان تمام تلاش خود را به کار گرفته و با اجرای پروژه‌های مختلف خود را آماده استقبال از بهار و مسافران نوروزی کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده شهرداری چمگردان در ابعاد مختلفی برنامه‌ریزی‌های لازم را در حوزه زیباسازی و آماده‌سازی شهری با رنگ‌آمیزی مبلمان، کاشت گل، نصب المان و برپایی سفر هفت‌سین و اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام داده است تا چهره‌ای متفاوت از سال‌های گذشته را برای شهروندان و گردشگران به وجود آورد.

رمضانی تاکید کرد: با توجه به همزمانی و تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، مدیریت شهری تلاش کرده است از این فرصت و تقارن دو مناسبت، برای تقویت نشاط اجتماعی بهره ببرد و امیدواریم در این حوزه با همراهی شهروندان با فرهنگ و فهیم شهر چمگردان و گردشگران موفق عمل کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری چمگردان تلاش کرده تحول گرا باشد، گفت: خدمت به شهروندان بزرگترین توفیقی است که یک مسئول در طول زندگی‌اش به دست می‌آورد و مهم‌تر از آن خدمت در نهادی همچون مدیریت شهری است که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد، از این رو در شهرداری چمگردان تلاش شده است اقدامات تحول‌گرا را در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در دوره ششم مدیریت شهری شاهد افزایش اعتماد و رضایتمندی شهروندان باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا