تکنولوژی

کمک دولت برای پرداخت پول استراماچونی سوژه پرسپولیسی‌ها شد! |

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، کمک دولت به استقلال در ماجرای پرونده استراماچونی باعث اعتراض شدید هواداران پرسپولیس شده و آنها می گویند خسارت بی عرضگی مدیران سابق استقلال را نباید دولت بدهد و پول استراماچونی از بیت المال پرداخت شود. پرسپولیسی‌ها به شدت نسبت به این مسئله اعتراض دارند و علیه وزارت ورزش و شخص حمید سجادی هم موضع گرفته اند. این در حالی است که استقلالی ها می‌گویند در سنوات گذشته کمک های مشابهی به پرسپولیس شده بود و برای مثال ماجرای علی دایی و تیم قطری و همچنین مهدی طارمی و رامین رضاییان که به ریزاسپور ترکیه رفته بودند را مثال می زنند.

به هر حال باید گفت باشگاه های پرسپولیس و استقلال هر دو دولتی هستند و البته دولت هم به جای اینکه به آنها ماهیگیری یاد بدهد برای شان ماهی می گیرد! کار غلط درهر حال غلط است حالا چه دولت به پرسپولیس کمک کند و چه به استقلال.

در شرایط فعلی ماجرای کمک دولت به استقلال در پرونده استراماچونی حسابی صدای هواداران پرسپولیس را در آورده است. قرار شده پرونده استراماچونی طی روزهای آینده بسته و جواز حضور استقلال در آسیا صادر شود. باشگاهی که پارسال هم مثل پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده بود.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا