اخبار صنعت، معدن و تجارت

احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام خودروهای داخلی

به گزارش سرمایه گستران، مرحله دوم ثبت‌نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که برای ثبت خودروی مورد نظر است از روز گذشته، آغاز شده و تا فردا بیست‌وهشتم اسفندماه، فرصت وجود دارد اما با توجه به بار ترافیکی موجود که روند ثبت‌نام را با اختلال همراه کرده و این روند کند شده است، احتمال تمدید ثبت‌نام وجود دارد.

از روز گذشته و تا همین امروز تعداد زیادی از متقاضیان اعلام کرده‌اند که به دلایل متعددی همچون تطابق نداشتن کد ملی و شماره تلفن همراه متقاضی، عدم تأیید حساب کاربری و عدم یافت متقاضی روبه‌رو شده‌اند.

در این رابطه، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: از روز گذشته ثبت‌نام آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه ثبت‌نام خود را انجام دهند؛ البته بار ترافیکی سایت بالاست و نباید در این رابطه نگرانی از سوی مردم به وجود بیاید، چراکه این اطمینان به متقاضیان داده می‌شود که روند ثبت‌نام ادامه و احتمال تمدید نیز وجود دارد.

وی افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز _شنبه بیست‌وهفتم اسفندماه_ ۲۸۰ هزار نفر نسبت به خرید خودرو در این سامانه اقدام کرده‌اند، البته در روند ثبت‌نام ۹۰۰ نفر نیز انصراف داده‌اند.

منبع: ایسنا

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا