اخبار استان ها

لایحه متمم بودجه شهرداری صدرا تصویب شد

مهدی کشاورزی در گفتگویی اظهار کرد: لایحه متمم بودجه ۲۲۰ میلیارد تومانی شهرداری صدرا در یکصدوسی‌نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر صدرا تصویب شد.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال جاری از ۳۰۰ میلیارد تومان به ۵۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت، افزود: بودجه متمم ۸۰ درصد عمرانی و ۲۰ درصد جاری است، که با توجه به نیازهای اساسی شهر و استفاده از ظرفیت‌ها به منظور خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان پیش بینی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: تسریع در تصویب متمم بودجه در شورای اسلامی شهر باعث جذب هزینه‌های عمرانی و در نهایت عملکرد مناسب در تفریغ بودجه و فرصت مناسبی برای مدیریت شهری برای آغاز بودجه سال ۱۴۰۲، عوارض و بهای خدمات است.

وی با اشاره به اینکه سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی از خواسته‌ها و اولویت‌های کاری مدسیریت شهری ششم شهر صدرا است، خاطرنشان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت می‌تواند اعتماد عمومی را افزایش دهد که نتیجه آن حرکت به سمت توسعه و احیای شهر خواهد بود.

به گزارش سرمایه گستران، صدرا سومین نوین شهر پرجمعیت کشور پس از پرند و اندیشه به‌شمار می‌رود و مناطق مسکونی شهر جدید صدرا به دو فاز یک و دو تقسیم شده‌است که فاز یک در قسمت شرق و فاز دو در قسمت غرب قرار گرفته‌است؛ این شهر از جنوب، از طریق دو مسیر تنگ جلاب و تنگ قره‌پیری به شهر شیراز و مراکز صنعتی الکترونیک متصل و از سمت شمال، به شهرک صنعتی ملوس جان و اراضی کشاورزی بیضا متصل می‌شود و دارای مراکز دانشگاهی مهم است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا