اخبار صنعت، معدن و تجارت

تمدید مهلت انتخاب خودرو تا ثبت نام آخرین متقاضی/۷۰۰ هزارنفر ثبت نام کردند

به گزارش سرمایه گستران به نقل از صدا و سیما، امید قالیباف اظهار کرد: با توجه به اختلال به وجود آمده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ناشی از تقاضای زیاد ورود به سامانه، مهلت انتخاب خودرو تا نهایی شدن ثبت نام برای تمام متقاضیان دارای حساب وکالتی به نام سازمان حمایت، تمدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: از افرادی که در مهلت مقرر حساب وکالتی به نام سازمان حمایت افتتاح کردند، اما به علت مشکلات فنی، بانک‌های عامل اسامی آن‌ها را به سامانه اعلام نکرده اند نیز ثبت نام به عمل خواهد آمد.

سخنگوی وزارت صمت گفت: افرادی که به اشتباه حساب وکالتی به نام ایران خودرو افتتاح کرده‌اند در این دوره نمی‌توانند ثبت نام کنند، اما فرصت ثبت نام برای آن‌ها در آخر فصل بهار ۱۴۰۲ فراهم می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز (۲۸ اسفند) حدود ۷۰۰ هزار نفر خودروی خود را در سامانه یکپارچه انتخاب کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سازمان حمایت به صورت کتبی بارها به بانک‌ها ابلاغ کرده است که به هیچ وجه حق مسدود کردن پول متقاضیان انصرافی را ندارد و بلافاصله بعد از انصراف باید پول این متقاضیان آزاد شود.

وی گفت: سامانه ۱۲۴ وزارت صمت نیز آماده پاسخگویی به ابهامات و شکایات احتمالی متقاضیان درباره سامانه یکپارچه تخصیص خودرو است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا