اخبار استان ها

زمینه‌های تفریح، گردشگری و نشاط در مجتمع گردشگری صفه ایجاد شده است

به گزارش سرمایه گستران، رسول میرباقری در بازدید از مجتمع گردشگری صفه در نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: زمینه‌های خوب تفریح، گردشگری، نشاط و شادابی در فضای شهر ایجاد شده است که می‌تواند برای جلب گردشگر و توریست، همچنین شهروندان اصفهان در طول سال قابل استفاده باشد.

وی افزود: تفریح و نشاط یکی از نیازهای ضروری انسان‌ها و خانواده‌ها است، امروز در این خصوص اتفاقاتی را شاهد هستیم که در کشورمان کم‌نظیر است.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به اینکه یکی از نمونه‌های جذاب گردشگری شهری، مجتمع گردشگری صفه است، خاطرنشان کرد: از دیگر مراکز قابل توجه در این خصوص، باغ فدک است که اگر به همین سبک که اکنون داریم ادامه دهیم، در سال‌های آینده می‌توانیم امکانات و ظرفیت‌های جذاب‌تری را برای مخاطبان و گردشگران فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: در حوزه عمران با مقداری محدودیت‌های شهرسازی مواجهیم، چراکه در بخش‌های مختلف کشاورزی، میراث و اوقاف مشکلاتی وجود دارد که ضروری است در این مورد هم‌افزایی صورت پذیرد.

دکتر میرباقری گفت: ضروری است بعضی موارد را در استان اصفهان مورد بررسی قرار دهیم و مواردی را که برای میراث و طبیعت آسیب ندارد و می‌تواند امکانات خوبی را برای مردم فراهم سازد، ایجاد کنیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا