اخبار استان ها

«اصفهان من» روی بیش از ۱۰ هزار تلفن‌ همراه نصب شد/ تعبیه محل‌های صرف غذا در ۳۰ نقطه شهر

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه هفتم فروردین_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مجموعه مدیریت شهری اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اصفهان شهری با ریشه‌ها و هویت دیرینه و غنی است که مردم آن در عرصه‌های مختلف نقش و حضور پررنگی داشته‌اند.

وی افزود: این کلان‌شهر به شهر شهیدان نام‌آور معروف است و شهدای بزرگ از ریشه‌های هویتی آن محسوب می‌شوند؛ شهری که به مبانی ارزشی و دینی پایبند است و در تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان نیز همواره به این مبانی توجه ویژه‌‎ای داشته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تصریح کرد: مجموعه مدیریتی این کلان‌شهر تلاش کرده است تا تمام آداب میزبانی در شهر را برای مسافران و میهمانان مهیا کند و خدماتی از جمله زیباسازی شهر، اسکان مسافران نوروزی و برگزاری رویدادهای فرهنگی انجام شده است تا شهروندان و مسافران ایام خوشی را در اصفهان پشت سر بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه از میهمانان نوروزی در اصفهان نیز انتظار می‌رود تا شئونات و آداب ماه مبارک رمضان را رعایت کنند، گفت: یکی از اقدامات انجام شده در این مورد آماده بودن محل‌های صرف غذا در ۳۰ نقطه شهر است تا به مسافران و میهمانان شهر اصفهان در این ایام، خدمات خود را به شرط حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ارائه دهند.

معرک‌نژاد با اشاره به ارائه ۱۶ خدمت توسط اپلیکیشن «اصفهان من» خاطر نشان کرد: میهمانان اصفهان می‌توانند با نصب این اپلیکیشن از خدمات حمل‌ونقلی، صرف غذای سبک و رستوران‌هایی که در این ایام به مسافران خدمات می‌دهند، بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه شهروندان و مسافران می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن« اصفهان من» به نشانی https://app.isfahan.ir/ مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: تا شب گذشته ۱۰۱۲۵ نفر این اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اند؛ اطلاعاتی از جمله پارکینگ، اسکان، مراکز تفریحی گردشگری، نقشه شهر اصفهان، فروشگاه‌های خرید، بازارهای روز و کوثر و مراکز صرف غذا در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا