اخبار استان ها

تحقق شعار سال نیازمند اقدامات عملی دستگاه‌های اجرایی/ مدیران شهری به رشد تولید کمک کنند

اسماعیل صفری در گفتگویی، اظهار کرد: تحقق شعار سال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» بدون اقدام عملی و میدانی مسئولان دستگاه اجرایی کشور محقق نمی‌شود.

وی افزود: تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور مانند قطعات یک خودرو، نیروی محرکه اقتصاد و تولید کشور هستند و چنانچه قطعه‌ای از خودرو دچار نقص فنی شود، چرخه اقتصاد و تولید از حرکت باز می‌ایستد، بنابراین مهار تورم و رشد تولید نیازمند برنامه‌ریزی، هماهنگی، همکاری و نظارت تمام مسئولان و مدیران اقتصادی کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودسر خاطرنشان کرد: هر چقدر کیفیت محصولات ایرانی توسط تولیدکنندگان افزایش یابد، شهروندان نسبت به مصرف کالاهای داخلی تمایل و رغبت بیشتری پیدا می‌کنند و متعاقب آن تولید نیز در کشور رشد می‌کند.

وی با بیان اینکه تحقق بخشیدن به شعار سال نیازمند بهره‌گیری از نظرات افراد نخبه، متخصص و دانشگاهی در حوزه اقتصاد است، تصریح کرد: برای اینکه تولید در کشور رونق پیدا کند، مسئولان متولی باید موانع و بروکراسی اداری را از سر راه تولیدکنندگان بردارند و امکانات و تسهیلات لازم را برای آنها فراهم کنند.

صفری با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی کشور، مهار تورم و رشد تولید نباید در حد شعار باقی بماند و همه مسئولان باید برای تحقق آن با جدیت تلاش کنند، گفت: مدیران شهری می‌توانند با اجرای طرح‌های عمرانی ازجمله گردشگری به رشد تولید و اشتغال‌زایی کمک کنند.

به گزارش سرمایه گستران، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت، مرکز استان گیلان قرار دارد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا