اخبار استان ها

تکمیل پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۲ اولویت شهرداری مبارکه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، محمد مهدی احمدی در حاشیه بازدید از پروژه‌ای عمرانی شهرداری در سال جدید، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری مبارکه تکمیل پروژه‌های عمرانی و بهره برداری از آنها بوده که تکمیل رینگ شرقی شهر یکی از اولویت‌های شهرداری مبارکه در این دوره است.

وی افزود: بلوار شهید حمزه بابایی که امروز شاهد پیشرفت ۷۰ درصدی آن هستیم با اهتمام تمامی واحدهای شهرداری مبارکه و با تلاش و جدیت در حال پیشرفت است.

شهردار مبارکه به کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر با بهره برداری از این پروژه اشاره و خاطر نشان کرد: با بهره برداری از بلوار سردار شهید حمزه بابایی که امروز یکی از پروژه‌های شاخص مدیریت شهری مبارکه است شاهد کاهش حجم ترافیک شهری در هسته مرکزی شهر خواهیم بود.

احمدی افزود: یکی از وظایف مهم شهرداری ایجاد و توسعه معابر شهری برای شهروندان بوده که با تکمیل شدن این پروژه شاهد دسترسی آسان همشهریان به هسته مرکزی شهر خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: روان سازی جریان عبور و مرور و تسهیل در تردد شمال به جنوب شهر از طریق این بلوار یکی دیگر از مزیت‌های این پروژه است.

شهردار مبارکه اعتبار این پروژه را ۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بلوار سردار شهید بابایی حدفاصل خیابان شهید ایرانپور تا میدان حافظ قهنویه به طول ۳۱ هزار متر مربع و عرض ۶۵ متر می‌باشد که امروز شاهد بستر سازی آن بوده و زیرسازی و خاکریزی پروژه نیز در حال انجام است.

احمدی گفت: در ادامه تکمیل رینگ شرقی شهر به دنبال آزاد سازی ادامه مسیر از میدان مادر تا بلوار سردار شهید ربیعی هستیم تا انشااله بزودی شاهد تکمیل این رینگ در مرکز شهر باشیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا