گردشگری

موج جدید سفرها در راه است/ این شهرها شلوغ می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایهگستران ،علی‌اصغر شالبافیان در نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که دوازدهم فروردین‌ماه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز، گفت: پس از پایان تعطیلات نوروزی، شب‌های قدر و نیز عید فطر را داریم که این دو مناسبت‌ نشان می‌دهد به احتمال زیاد ما با موج دیگری از سفر مواجه خواهیم بود که البته شهرهای مذهبی احتمالا مقصد سفر بسیاری از مسافران باشد.

معاون گردشگری کشور افزود: این در حالی است که تقارن ماه رمضان و نوروز باعث شده تا به احتمال زیاد تعدادی از هموطنان عزیز سفر خود را به پس از ماه مبارک موکول کنند که در همین راستا پیش‌بینی می‌شود با موج دیگری از سفر پس از ماه رمضان مواجه باشیم و از همین الان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در آن روزها آمادگی لازم را داریم.

او همچنین با اشاره به خدمات‌رسانی نزدیک به یک میلیون نفر در ستاد خدمات سفر، اظهار کرد: دو رویکرد توزیع زمانی و توزیع مکانی سفر را در نوروز امسال در دستور کار داشتیم که گزارش‌ها و آمارها نشان می‌دهد این رویکرد به خوبی انجام شده است.

معاون گردشگری همچنین گفت: سامانه ۰۹۶۲۹ در نوروز و در طول سال فعال است و با دریافت گزارش‌ها و نظرات و پیشنهادها و انتقادات مسافران از طریق این سامانه به تدوین راه‌کار مهمی برای ارائه خدمات شایسته به مسافران دست پیدا می‌کنیم.

لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها دست مجلس است

در این دیدار، محسن منصوری ـ معاون اجرایی رییس‌جمهور با بیان این‌که دولت با تمام قوا به موضوع سفر و گردشگری توجه دارد، اظهار کرد: جلسات متعدد که رییس‌جمهور در این‌باره برگزار می‌کند گواه این موضوع است. تعطیلی پنجشنبه‌ها یکی از مصوبات خوبی است که زیرساخت مناسبی را برای سفرها به خصوص سفرهای کوتاه مدت مهیا می‌کند. دولت سیزدهم لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح‌ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرده که امیدواریم اجرایی شود.

:

استقرار غرفه حجاب در اماکن تاریخی شیراز/ بانوان محجبه به طور رایگان از اماکن تاریخی بازدید می‌کنند / عکس

۳۵۲۳۶

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا