اخبار استان ها

اجرای طرح ضربتی ساماندهی و جمع‌آوری وانت‌بارها در میدان بدل‌آباد

حسن نصراله‌پور در گفتگویی از اجرای طرح ضربتی ساماندهی و جمع‌آوری وانت‌بارهای میوه‌فروش میدان ورودی روستای بدل‌آباد خبر داد و اظهار کرد: طرح نگهداشت شهری در راستای بهینه‌سازی خدمات و ایجاد فضای مناسب شهری در حوزه‌های مختلف جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته وجود وانت‌های میوه‌فروش و پارک غیرقانونی و غیراصولی آن‌ها در میدان ورودی روستای بدل‌آباد، ترافیک سنگین و نابسامانی‌هایی را در میدان ورودی شهر به وجود آورده بود.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: طرح ضربتی ساماندهی و جمع‌آوری وانت‌بارهای میوه و تره‌بار فروش در میدان بدل‌آباد که در گذشته نیز طی دو اطلاعیه مبنی بر جمع‌آوری وانت‌بارهای میوه به اطلاع همه رسیده بود، توسط همکاران ما در معاونت خدمات شهری اجرایی شد.

نصراله‌پور تاکید کرد: در این طرح، وانت‌بارها با همکاری فرماندهی انتظامی، راهنمایی و رانندگی شهرستان و ستاد رفع سد معبر شهرداری خوی در راستای ایجاد آرامش و رفع ترافیک شهری جمع‌آوری شد.

وی گفت: شهروندان بدانند که شهرداری با به‌کارگیری توان صددرصدی خود در تمام نقاط شهر، نسبت به ایجاد فضایی آرام و محیطی سالم برای خانواده‌ها تلاش خواهد کرد.

شهردار خوی از توزیع ۱۰۰ حلقه لاستیک خودرو، اهدایی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور و سازمان‌های تاکسیرانی و حمل‌ونقل بار و مسافر کشور به تاکسیرانان خسارت‌دیده در زلزله شهرستان خوی خبر داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا