نفت،گازو پتروپالایش

تولید بیش از ۵۲۷ هزار تن گوگرد در پالایشگاه‌های پارس جنوبی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،، احمد باهوش گفت: پارسال با برنامه‌ریزی دقیق و تعمیرات مناسب و استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت داخل، بیش از ۵۲۷ هزار تن گوگرد دانه‌بندی‌شده مرغوب در پالایشگاه‌های مجتمع تولید شد.

وی افزود: همه تلاش کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای امسال در مسیر تولید محصولات با کیفیت متمرکز شده و امیدواریم با دانش و خرد جمعی در این مسیر گام‌های بزرگی برداریم. پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی تاکنون در حوزه تأمین گاز و محصولات جانبی رسالت مهم خود را به‌صورت شایسته انجام داده‌اند و در ادامه مسیر نیز با بهره‌مندی از توان و ظرفیت بالای نیروی انسانی متخصص و کارآمد حرکت خواهند کرد. 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به تولید میعانات گازی این مجموعه در سال ۱۴۰۱ نیز اشاره و بیان کرد: پارسال همچنین برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بیش از ۲۵۲ میلیون بشکه میعانات گازی در سراسر پالایشگاه‌های مجتمع تولید شد.

باهوش تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون بیش از ۷۰ تا ۸۰ درصد گاز مورد نیاز کشور را تأمین می‌کنند و خوشبختانه این درصد تولید در آینده نزدیک بیشتر خواهد شد. از سویی همه تلاش و هدف اصلی، بالا بردن کیفیت محصولات در مجتمع گاز پارس جنوبی است که امیدواریم با انجام این مهم، رضایت مشتریان را داشته باشیم.


منبع خبر : شانا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا