پیشخوانعناوین اخبار

برگزاری دهمین نمایشگاه نقاشی سالانه در حمایت از کودکان محک

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه دو روزه تعداد ۷۲ نفر از هنرمندان کودک و نوجوان خلاق ایرانی آثار نقاشی خود را در حمایت از کودکان سرطانی محک به فروش می رسانند تا به این وسیله نوع دوستی و حمایت خود را از آنان نشان دهند.
«زندگی از چشمان من» عنوان دهمین نمایشگاه سالانه کودکان و نوجوانان هنرآموز تارا بهبهانی است که دیدگاه خود را از زندگی از طریق طرح و نقش و رنگ به نمایش گذاشته اند و هدف از برگزاری آن جلب توجه کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به حمایت از همنوعان و هم سالان مبتلا به سرطان خود و نیز رساندن پیام دوستی و مهربانی در میان مردم کشورمان است.
تداوم این نمایشگاه برای دهمین سال نکته ای حائز اهمیت است که تارا بهبهانی درباره آن می گوید: انگار همین دیروز بود که با ۱۶ نقاش کودک و نوجوان تصمیم گرفتیم در شب عید به یاری کودکان بی بضاعت برویم و نمایشگاه نخست را برگزار و ۱۳۰۰ کودک را صاحب کفش و لباس نو کردیم.
وی ادامه داد: آن روز هیچ وقت فکر نمی کردیم ۱۰ سال بعد آن ۱۶ نفر، ۷۲ نفر شوند و تداوم نمایشگاه ها در طول این سال ها این همه یار و یاور و همراه و همدل را به کمک ما بیاورد. امسال دهمین سال را طبق روال این چند سال در محک برگزار می کنیم و یقین داریم فرهنگسازی این ۱۰ سال بستر مناسبی برای گشاده دستی شما عزیزان برای یاری به کودکان مبتلا به سرطان در این مؤسسه را فراهم کرده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تارا بهبهانی نقاش و پژوهشگر هنر، سال هاست که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان فعالیت می کند. وی تاکنون به عنوان نقاش در نمایشگاه های داخلی و بین المللی متعددی حضور داشته که از جمله آنها می توان به بی ینال پکن در کشور چین اشاره کرد.
دهمین نمایشگاه نقاشی سالانه هنرجویان تارا بهبهانی، در حمایت از کودکان محک هر ساله با استقبال چشمگیری از سوی علاقه مندان به هنرهای تجسمی در محل موسسه محک برگزار می شود و عواید حاصل از فروش این آثار، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه می شود.
این نمایشگاه دو روزه ساعت ۱۶ پنجشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۳۹۴ افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند در این دو روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید از این آثار به نشانی میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا