شهر و جامعهعناوین اخبار

آبی پوشان با پیروزی در شهرآورد کار بزرگ خود را تکمیل می کنند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ،شاهین بیانی افزود: جوانگرایی بزرگترین دستاورد باشگاه استقلال در فصل جاری لیگ برتر است و معتقدم این تیم از هم اکنون قهرمان این رقابت هاست.
وی ادامه داد: اگر بازیکنان جوان استقلال بتوانند حریف سنتی خود را در شهرآورد پایتخت شکست دهند، کار بزرگ تری را انجام داده اند.
بیانی با بیان اینکه هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت حساسیت های بیشتری نسبت به سال های اخیر دارد، گفت: حضور هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی بر حساسیت های این دیدار افزوده است و به احتمال فراوان برنده این بازی، قهرمان لیگ برتر خواهد بود.
وی که سابقه حضور در ۱۴ شهرآورد پایتخت را در کارنامه دوران بازیگری خود دارد، افزود : جایگاه و امتیاز تیم ها در جدول رده بندی نقش چندانی در نتیجه این بازی حساس ندارد، بلکه مسائل روحی و روانی است که حرف اول را در این دیدار می زند و هر تیمی که بتواند از اندک موقعیت های خود به خوبی استفاده کند، می تواند برنده شهرآورد باشد.
دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ساعت ۱۷ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا